VIPeX – Virtuális IP-telefonközpont

Vipex telefonrendszer
VIPeX ikon

Figyelem! Új, kedvezményes ajánlat!

Az Opennetworks Kft. egyedülálló csomagot alakított ki mindazok számára, akik a legkorszerűbb IP alközponti technológia bevezetése mellett döntenek vállalkozásukban. Az új VIPeX ECO csomag havi 3000 Ft-ért nyújtja a legmodernebb IP alközponti szolgáltatásokat. A havidíj 5 mellék díját is tartalmazza. A VIPeX ECO csomaghoz kedvezményes készülékbérleti konstrukciót is kínálunk!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Előnyök

Komplex

A VIPeX megalkuvások nélkül alkalmas bármilyen fizikai telefonközpont teljes kiváltására.  Lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására.

Költségkímélő

Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget az IP telefonközpont havi díja tartalmazza. Több telephely egy VIPeX-be integrálható. Az egymás közötti és hálózaton belüli beszélgetések ingyenesek.

Hatékony

Támogatja a hatékony munkaszervezést és a távmunkát. A csengetési csoportokkal, átirányítással, IVR üzembe helyezésével,  a hívásinformációk CRM rendszerbe történő átadásával nő a vállalati folyamatok hatékonysága.

Rugalmas

A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően az IP telefonközpont üzembe állításánál testre szabhatók. Rendszer támogatási megoldásaink segítik a módosítások egyszerű, díjmentes megvalósítását.


 

Funkciók és opciók

Alapszolgáltatások

  • hálózaton belüli ingyenes kommunikáció
  • ingyenes beszélgetés mellékek között
  • hívásátvétel
  • hívásvárakoztatás
  • PIN kódos és mellékenkénti kimenő híváskorlátozás
  • hívószámkijelzés
  • telefon mellékenként beállítható e-mail értesítés nem fogadott hívásokról
  • webes híváslista

Hívásirányítás

  • átirányítás – mellékre, külső számra
  • hívócsoportok és jogosultságok kialakítása
  • csengetési csoportok és csengetésvándorlás
  • IVR – hangmenü implementációja
  • IVR telefon mellék beválasztás
  • visszahívás irányíthatósága (mellékre vagy központi számra)
  • naptár modul – rugalmas, időfüggő hívásirányítás

Opciók

  • GDPR konform hívásrögzítő modul – rögzített hívások áttöltése ftp tárhelyre, hangtárolás
  • iCenter IN modul (virtuális, hostolt bejövő call center szolgáltatás, IVR modullal)
  • CRM integráció API-val – hívás indítás ügyfélkartonból, hívásinformációk és rögzített hívások áttöltése ügyfélkartonba
  • Softphone
  • Kaputelefon integráció

Kiknek ajánljuk a VIPeX IP telefonközpontot?

Akik szeretnék egy modern telefonközpont minden előnyét élvezni jelentős beruházás nélkül.
Akik éppen a jelenlegi telefonközpontjuk lecserélésén vagy bővítésén gondolkoznak.
Akik teljes körű VoIP telekommunikációs megoldást keresnek vállalatuk számára.
Akik szeretnének  kimagasló szolgáltatás- és hangminőséghez a VoIP technológiának köszönhetően elérhető áron hozzájutni.
Akik szeretnék ha a vállalati telefonközpontjukhoz kapcsolódó üzemeltetési költségek jól tervezhetőek lennének, akár 30-70 % költségmegtakarítás mellett.
Akik telefonközpontjuk méretét szeretnék változó kapacitásaikhoz (létszámnövekedés vagy -csökkenés) igazítani.
Akik soha többet nem akarnak a süket vonalak mellett telefonközpont szerelőre várni.
Akik szeretnék a telefonmellékek közti telefonhívásokat – helytől és a telephelyek számától függetlenül – költségmentesen lebonyolítani.
Olyan családbarát munkahelyeknek, ahol elfogadott, sőt támogatott a távmunka. Ügyeletben otthon foglalkoztatott kollégákhoz.
Több telephelyes vállalkozásoknak, ahol eddig több alközpont üzemelt.
Akiknek a hagyományos telefonközponti funkciókon felül speciális igényeik vannak – pl. virtuális recepció, átkapcsolási funkciók rugalmas változtatása, könnyű átirányítás, hívás-statisztikák követése, hívásrögzítés, hangmenü.
Akik szeretnék telefonos rendszerüket CRM vagy más ügykövető rendszerükkel egyszerűen integrálni.

Műszaki tudnivalók

Az IT-s kollégák tudnivalóit összefoglaltuk ebben a Műszaki Tájékoztatóban

  • 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)
  • Analóg telefonkészülékről VoIP adapter használatával
  • IP telefonokkal
  • Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
  • Okostelefonra telepített softphone klienssel

A VIPeX szolgáltatásai

On-line elérhető katalógusunkban megtalálja a VIPeX alap-, opcionális- és egyedi szolgáltatásait.

Voip telefonok

Árak

 
Bekapcsolási díj 
12 vagy 24 havi hűségidővel0 Ft
Hűségidő nélkül45.000 Ft
IVR beállítás15.000 Ft

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Havi díjFt/hó
Alapdíj15.000 Ft / hó
VIPeX ECO csomagdíj 5 mellékkel3.000 Ft / hó
Alapdíj – Akciós6.500 Ft / hó
Mellékenkénti díj (1-19 mellék)800 Ft / hó
Mellékenkénti díj (20-49 mellék) – Akciós650 Ft / hó
Mellékenkénti díj (50 mellék felett) – Akciós500 Ft / hó

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Forgalmi díjFt/perc
Hálózaton belül0 Ft / perc
Belföldi vezetékes4,9 Ft / perc
Belföldi mobil24,9 Ft / perc
Belföldi mobil
akciós 2019. november 20-tól visszavonásig
(minimum 12 hónap hűségidő vállalással)
14,9 Ft / perc

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Választható extra szolgáltatások

Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!...

Tovább

Ünnepi ügyfélszolgálat: 5 tipp, hogy ne legyen rohanás

Az ünnepek mindig extra terhet rónak bármilyen ügyfélszolgálatra, de néhány alapvető irányelv betartása sokat segíthet abban, hogy ezt az ügyfelek és a kollégák is a lehető legkevésbé érezzék meg....

Tovább

Hiteles hangon

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni...

Tovább