Az Opennetworks tájékoztatója a rendkívüli helyzet kezeléséről

Tisztelt Ügyfelünk!
A rendkívüli helyzethez kapcsolódó közleményünk a következőkről tartalmaz tájékoztatást:
  1. Az Ön telekommunikációs szolgáltatásainak működése ebben az időszakban
  2. Az Opennetworks ügyintézési folyamata 2020.03.16-tól – ügyfélszolgálat, műszaki támogatás
  3. A kapcsolattartást támogató adminisztrációs könnyítések
  4. Ügyfeleink lehetőségei a távmunka folyamatok támogatására. Miben tudunk segíteni?
Kérjük figyelmesen olvassa el tájékoztatónk Önt érintő részeit és amennyiben kérdése, kérése, vagy további tájékoztatási igénye van, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunk munkatársaihoz vagy értékesítési kapcsolattartójához.

Az Ön telekommunikációs szolgáltatásainak működése ebben az időszakban

Felelős és ügyfeleink érdekeit mindenben szem előtt tartó vállalkozásként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a tőlünk igényebe vett telekommunikációs és informatikai szolgáltatások ebben a naponta változó és sokszor nagyon nehéz időszakban is maradéktalanul vállalkozása rendelkezésére álljanak. Munkánkat néhány nap alatt teljesen átszerveztük és olyan folyamatokat alakítottunk ki, melyek támogatják a szolgáltatás-folytonos működést. Ugyanakkor számítunk rá, hogy a kialakult helyzet a telekommunikációt még fontosabbá teszi a cégek számára és minden erőnkkel azon leszünk, hogy ezeknek a kihívásoknak is megfeleljünk. Szolgáltatásuk tehát zavartalan és az Önök minden bizonnyal átalakuló folyamatait támogatja.

Az Opennetworks ügyintézési folyamata 2020.03.16-tól – ügyfélszolgálat, műszaki támogatás

Munkánkat az elmúlt hét végén átszerveztük, teljes egészében távmunka végzésre rendezkedtünk be egy időre, de így is biztosítani tudjuk ügyfélszolgálati, értékesítési, szerződéskezelési és műszaki támogatási folyamataink változatlanságát és zökkenőmentességét. Ügyfélkapcsolati, hibabejelentési és hibakezelési folyamataink változatlanok, így azokra továbbra is Előfizetői Szerződése, ÁSZF-ünk illetve az eddig Ön által is megszokott gyakorlat az irányadó.

Fennakadás kizárólag az importot érintő készülék beszállításokban fordulhat elő, így javasoljuk ilyen új igényét a lehető leghamarabb jelezze számunkra és számoljon a megnövekedett szállítási határidő lehetőségével. Átmeneti időszakra – a készülékek beérkezéséig – tudunk működőképes megoldást javasolni (softphone).
A következő néhány hétben helyszíni telepítést nem tudunk teljesíteni, de ezt az egyre ritkább igényt távoli konfigurációval, a készülékek postai/futár kiszállításával és a beállítások távoli műszaki support támogatásával teljes egészében helyettesíteni tudjuk.

A kapcsolattartást támogató adminisztrációs könnyítések, ÁSZF-kiegészítés

Értékesítő munkatársaink – távmunka támogató eszközeikkel – meg tudják oldani, hogy a személyes tárgyalások, egyeztetések helyett akár videókonferencia és képernyő megosztást biztosító online tárgyaláson vegyenek részt Önökkel. Ehhez Önöknek nincs szüksége semmilyen speciális előfizetésre vagy eszközre a mi alkalmazásunkat egyszerűen, az Önök webböngészőjén keresztül elérhetik, így tudunk találkozás nélkül is segíteni, illetve bármit megbeszélni. Ilyen igény esetén kérjük forduljanak bizalommal értékesítő csapatunkhoz a honlapon jelölt elérhetőségeken.
Szerződéskötési, módosítási és rendelkezési folyamatokban – az átmeneti időszakban – eltérünk ÁSZF-ünk gyakorlatától és elfogadjuk rendelkezésként a kijelölt kapcsolattartóktól érkező e-maileket, illetve aláírást igénylő dokumentumoknál (pl. szerződések) a szkennelt vagy akár befotózott és e-mail csatolmányként beküldött verziót. A szerződések és egyéb kétoldalú dokumentumok hatályba léptetéséről e-mailben értesítjük Önöket számítva a visszapostázás várható késedelmére. Jelen bejelentésünk rendkívüli ÁSZF-kiegészítő közleménynek minő sül és visszavonásig érvényes.

Ügyfeleink lehetőségei a távmunka folyamatok támogatására. Miben tudunk segíteni?

Tájékoztatjuk Önöket azokról a szolgáltatásainkról, melyek kiemelten támogatják az Önök cégénél is az átmeneti távmunkavégzés bevezetését:

  •  VIPeX előfizetőink rendelkezésére álló időfüggő átirányítás szolgáltatásunk biztosítja az átirányítások, ügyeleti hívások rugalmas, akár naponta, napszakonként különböző kezelését, így gyorsan igazíthatók az elérések a pillanatnyi munka-, vagy ügyeleti rendhez, mely a napokban gyakran változhat.
  • Bria Enterprise softphone szolgáltatásunk segítségével jelenlegi vállalati telefonszámukat/melléküket munkatársai egyetlen lépésben számítógépükre vagy mobil telefonjukra költöztethetik, így cége folyamatosan működőképes és elérhető marad ebben az időszakban is, jelentős átszervezések nélkül. Ezen belül van olyan megoldásunk is, mely támogatja a chat, videóhívás és videókonferencia lehetőségeket és ehhez a hívó/hívott félnek nem kell alkalmazás. Ezeket a távmunka megoldásokat most hűségidő nélkül, kedvezményes konstrukcióban is igénybe vehetik, ezzel is próbáljuk segíteni ügyfeleinket.
  • Telefonáló és VIPeX felületén bármikor beállíthat átirányítást más – ügyeleti – telefonszámra, mely akár mobil szám is lehet. Ez a megoldás – pl. mobil átirányításnál –  átirányításhoz kapcsolódó forgalmi költséggel jár.
  • Faxoló szolgáltatásunkkal fax üzeneteit bárhonnan elérheti, ha még fogad hagyományos faxokat, akkor célszerű igénybe venni, mert a fax küldése és fogadása így nem kell, hogy az irodából történjen.
Bízunk benne, hogy az üzleti élet – így együttműködésünk is – hamarosan visszatérhet a szokott kerékvágásba, de addig is minden erőnkkel a zökkenőmentes és ügyfeleinket segítő szolgáltatásra törekszünk. Kérjük forduljon hozzánk, ha további kérdése van a fentiekkel vagy távmunka támogató szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Munkájukhoz kitartást és elsősorban jó egészséget kívánunk!
0