- Az Ön telekommunikációs szolgáltatásainak működése ebben az időszakban
- Az Opennetworks ügyintézési folyamata 2020.03.16-tól – ügyfélszolgálat, műszaki támogatás
- A kapcsolattartást támogató adminisztrációs könnyítések
- Ügyfeleink lehetőségei a távmunka folyamatok támogatására. Miben tudunk segíteni?
Az Ön telekommunikációs szolgáltatásainak működése ebben az időszakban
Felelős és ügyfeleink érdekeit mindenben szem előtt tartó vállalkozásként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a tőlünk igényebe vett telekommunikációs és informatikai szolgáltatások ebben a naponta változó és sokszor nagyon nehéz időszakban is maradéktalanul vállalkozása rendelkezésére álljanak. Munkánkat néhány nap alatt teljesen átszerveztük és olyan folyamatokat alakítottunk ki, melyek támogatják a szolgáltatás-folytonos működést. Ugyanakkor számítunk rá, hogy a kialakult helyzet a telekommunikációt még fontosabbá teszi a cégek számára és minden erőnkkel azon leszünk, hogy ezeknek a kihívásoknak is megfeleljünk. Szolgáltatásuk tehát zavartalan és az Önök minden bizonnyal átalakuló folyamatait támogatja.
Az Opennetworks ügyintézési folyamata 2020.03.16-tól – ügyfélszolgálat, műszaki támogatás
Munkánkat az elmúlt hét végén átszerveztük, teljes egészében távmunka végzésre rendezkedtünk be egy időre, de így is biztosítani tudjuk ügyfélszolgálati, értékesítési, szerződéskezelési és műszaki támogatási folyamataink változatlanságát és zökkenőmentességét. Ügyfélkapcsolati, hibabejelentési és hibakezelési folyamataink változatlanok, így azokra továbbra is Előfizetői Szerződése, ÁSZF-ünk illetve az eddig Ön által is megszokott gyakorlat az irányadó.
A kapcsolattartást támogató adminisztrációs könnyítések, ÁSZF-kiegészítés
Ügyfeleink lehetőségei a távmunka folyamatok támogatására. Miben tudunk segíteni?
Tájékoztatjuk Önöket azokról a szolgáltatásainkról, melyek kiemelten támogatják az Önök cégénél is az átmeneti távmunkavégzés bevezetését:
- VIPeX előfizetőink rendelkezésére álló időfüggő átirányítás szolgáltatásunk biztosítja az átirányítások, ügyeleti hívások rugalmas, akár naponta, napszakonként különböző kezelését, így gyorsan igazíthatók az elérések a pillanatnyi munka-, vagy ügyeleti rendhez, mely a napokban gyakran változhat.
- Bria Enterprise softphone szolgáltatásunk segítségével jelenlegi vállalati telefonszámukat/melléküket munkatársai egyetlen lépésben számítógépükre vagy mobil telefonjukra költöztethetik, így cége folyamatosan működőképes és elérhető marad ebben az időszakban is, jelentős átszervezések nélkül. Ezen belül van olyan megoldásunk is, mely támogatja a chat, videóhívás és videókonferencia lehetőségeket és ehhez a hívó/hívott félnek nem kell alkalmazás. Ezeket a távmunka megoldásokat most hűségidő nélkül, kedvezményes konstrukcióban is igénybe vehetik, ezzel is próbáljuk segíteni ügyfeleinket.
- Telefonáló és VIPeX felületén bármikor beállíthat átirányítást más – ügyeleti – telefonszámra, mely akár mobil szám is lehet. Ez a megoldás – pl. mobil átirányításnál – átirányításhoz kapcsolódó forgalmi költséggel jár.
- Faxoló szolgáltatásunkkal fax üzeneteit bárhonnan elérheti, ha még fogad hagyományos faxokat, akkor célszerű igénybe venni, mert a fax küldése és fogadása így nem kell, hogy az irodából történjen.
MáR
2020