Mindent tudó ügyfélközpont

Hónapról-hónapra bővítjük a VIPeX call center moduljának szolgáltatásait. Most több olyan új funkciót is bemutatunk, amik nem csak hasznos újdonságok, hanem kimagasló ügyfélszolgálati kommunikációs rendszerré is teszik rendszerünket.

Telefonkönyv szerkesztése hívás közben

A telefonkönyvet a CC operátor munkatársak már hívás közben szerkeszthetik, így például rögzíthetik a bejövő híváshoz kapcsolódó nevet, azt a céget, akit a hívó fél képvisel, sőt akár megjegyzésként rögzíthetik a kapcsolódó CRM profil azonosítót is.

Nagyszerű megoldás ez akkor, ha egy eddig ismeretlen telefonszámról érkezik hívás, mert így ügyfélszolgálati munkatársaink már hívás közben beazonosíthatják az új hívót és rögzíthetik, melyik partnerünket képviseli.

Nem fogadott hívások listája, visszahívás

Annak érdekében, hogy egyetlen hívás se vesszen el, a CC operátorok egy listán tudják követni azokat a nem fogadott hívásokat, amikre egy meghatározott időn belül ismételt és immár fogadott bejövő hívás nem történt, és ugyanezen időn belül sikeres kimenő visszahívás sem valósult meg. Így elkerülhetők a dupla visszahívások, de egyúttal biztos, hogy mindenki visszahívásra kerül.

Utómunka

Rendszerünkben hívócsoportonként állítható, hogy legyen-e utómunka, és milyen hosszú ideig tartson. Beállított utómunka esetén az operátort a rendszer hívás után automatikusan valamelyik nem hívható státuszba teszi, hogy az utómunkát el tudja végezni. Ha végzett az utómunkával, az operátornak bármikor van lehetősége akár kézzel is hívható státuszba visszaraknia magát. A beállított utómunka-hossz igazodhat az adott hívócsoport munkaköréhez, feladatához is.

Űrlap szerkesztő: ügyfélelégedettség, support támogatás

A CC modulban lehetőség van különböző kérdőívek, űrlapok szerkesztésére. Az űrlapok segítségével bármilyen egyedi kérdőív összeállítható, így könnyen elkészíthető egy ügyfél elégedettségi, vagy egy support támogató kérdéssor. Ezek a kérdések hívás közben megjelenítésre kerülnek az operátori felületen, ezzel megkönnyítve a kérdések intézését az ügyfél felé, és a válaszok gyors és egyszerű rögzítését. A felvett kérdőívekből összesített statisztika készül, ezzel könnyítve a feldolgozást.

Új funkcióinkkal call center modulunk közelít egy mindent tudó, drága call center teljes funkcionalitásához, mindezt pedig integrálva virtuális telefonközpontunkhoz, kedvező, havidíjas formában érheted el.

 

Anita

0