Egy jó TTS (text to speech) rendszer minden céges call centernek hasznára válhat. Legyen szó egy teljes IVR-menü elkészítéséről, vagy olyan kiegészítő megoldásokról, mint az ünnepi menetrend vagy rendkívüli események kezelése, a technológia nagyon felgyorsítja a hanganyagok elkészítését. Mutatjuk, hogyan működik erre kifejlesztett megoldásunk.
Korábban már meséltünk nektek a TTS-technológia előnyeiről. Abban az írásunkban kitértem rá, hogy ez a megoldás a céges call centerekben is nagyon hasznos lehet, főleg nagyvállalatok, de akár kisebb cégek számára is. Nem véletlenül fejlesztettük ki mi is saját megoldásunkat, most bemutatom, ezzel hogyan segíthetünk nektek.
Ahogy azt már legutóbb említettük, saját TTS-megoldásunkat elsősorban arra dolgoztuk ki, hogy a bonyolultabb céges IVR-rendszerekben az előre felmondott hangok helyettesíthetőek legyenek az AI által írott szövegből generált beszéddel. Ez egy sor esetben nagyon hasznos funkció lehet, mutatok néhány példát..
Ha valami váratlan eseményről van szó, ahol az idő kulcsfaktor. Például csalók támadták meg a céges rendszert, amiről minél előbb figyelmeztetni kell az ügyfeleket. Gőzerővel zajlik a kármentés, senkinek nincs ideje egy új bejátszó felvételével foglalkozni. Szerencsére ott van a TTS-technológia, ami generál egyet nekünk, és már illeszthetjük is a híváslogika elejére.
Kevésbé szélsőséges eset, de ugyanez érvényes egy időszakos akció esetében is. A hétfői meetingen végre keresztülvertük a Valentin-napi akciót a marketing-osztályon, de már nyakunkon az ünnep, gyorsan kéne egy tájékoztató. A TTS-el ez szinte azonnal megvan.
Az MI-val támogatott technológia akár arra is alkalmas, hogy a teljes IVR-menünket ezzel készítsük. Persze van előnye annak, ha egy kolléga vagy egy ismert ember hangját hallják az ügyfelek, így érthető, ha sokan ezt a megoldást választják. A fenti példák alapján viszont a TTS kiegészítő lehetőségként bárkinek jól jöhet.
Már csak azért is, mert szolgáltatásunkba az iparág egyik legjobb megoldását, a Google text-to-speech rendszerét integrálhatjuk. Korábban már említettük, a magas lingvisztikai érték mennyire fontos egy jó TTS-rendszerben: ez itt nem probléma, ráadásul a megoldás sok nyelven működik, több esetben pedig férfi és női hangot is választhatunk.
Hogy mi mit tettünk hozzá ehhez? Lényegében a gyorsaságot és a könnyen kezelhetőséget. Vagyis azt, hogy a megoldás segítségével a Szolgáltatás Portálon keresztül, a hívásfolyamatba építve egyszerűen beírható a megfelelő helyre a szöveg, vagy belinkelhető a hangok menüben szöveggé alakított gépelt anyag. Ez biztosítja, hogy gyorsan és jelentős erőfeszítés nélkül lehessen módosítani és minden IVR ágon megjelenjen, ahol kell.
Mindezt opcionális szolgáltatásaink között tesszük elérhetővé. Egy alap előfizetési díjért cserébe nyújtott csomagunkban alap nyelvek – köztük természetesen a magyar – kapnak helyet, míg egy pro előfizetési csomagban számos nyelv – például a régió más országainak nyelvei – része lehet a rendszerednek.
Reméljük, az eddigiek már elég meggyőzőek voltak TTS-szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Ha bármi kérdésed van, keresd nyugodtan kollégáinkat a +36-1-999-6000 számon és kérj több információt vagy bemutatót!
Imo
MáJ
2024