CRM/ERP és VIPeX összekapcsolása
Manapság a különböző rendszerek együttműködési képessége egyike a legfontosabb tényezőknek, mellyel munkatársai munkája, időkihasználása hatékonyabbá tehető. Ha van egy rendszere, amiben ügyfeleiről és a hozzájuk kapcsolódó tevékenységünkről tárol minden fontos információt – nevezzük ezt CRM rendszernek – akkor evidens, hogy jó, ha ez kapcsolatban áll azzal a rendszerével, melynek segítségével telefonhívásait lebonyolítja. Így a telekommunikációs rendszerben keletkező valamennyi fontos adat és információ utómunka – azaz költséges emberi beavatkozás – és adatvesztés nélkül juthat el az ügyfélkezelő rendszerbe és ott folyamatosan az ügyfélkapcsolattartók rendelkezésére áll. Ebben segít az Opennetworks CRM-API megoldása. Ismerje meg a szolgáltatást és kérje ajánlatunkat!
Funkciók, előnyök, megvalósítás
Modulok, árak
Modulok
Telefonhívás kezdeményezése a CRM rendszerből / ügyfélkartonból
Hívás kezdeményezéséhez a CRM rendszer oldaláról egy HTTP REST API-t kell meghívni GET metódussal, a megfelelő paramétereket az URL-be kódolva. Az autentikáció felhasználónév-jelszó párossal történik. Ha az autentikáció sikeres, akkor a hívás megindul.
Bejövő hívás értesítő
A VIPeX rendszer bejövő hívás esetén egy HTTP GET kérést küld az ügyfél által megadott URL-re, amiben paraméterként átadja a hívó számát és a hívott számot. Szükség esetén a kérés egyéb paraméterekkel is kiegészíthető (pl. API kulcs). Ennek segítségével a CRM rendszer például fel tudja dobni a telefonáló Ügyfél kartonját a munkatárs számára.
Hívás adatok átadása a CRM rendszernek
A VIPeX rendszerben minden hívás végén pár másodpercen belül lezajlik egy folyamat, aminek eredményeképpen az ügyfél által megadott HTTP REST API URL-jére POST metódussal leküldi a híváshoz tartozó adatokat.
Rögzített beszélgetés (hangfile) letöltése CRM rendszerbe
A hívás adatok leküldése során az üzenet tartalmazhatja magát a hangfile-t BASE64 kódoltan. A másik lehetőség, hogy a hangfájl tartalmát nem küldi a rendszer, csak egy kódolt, egyedi azonosítót hozzá. Ez esetben lehetőség van arra, hogy a hangfájlt csak akkor töltse le a CRM rendszer, ha arra tényleg szükség van, pl.: a hívásnaplóban egy „Lejátszás” gombra kattintáskor.
Árak
Szolgáltatás típusa | Havi díj Ft/hó |
---|---|
CRM API - egy modul működése esetén | 5.000 Ft/hó |
CRM API - az összes modul működése esetén | 10.000 Ft/hó |
Az itt feltüntetett árak akciós díjak, melyek 2019. január 31-ig történő megrendelés esetén érvényesek. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kérje cégére szabott ajánlatunkat amennyiben Ön új ügyfél és az integrációt a VIPeX szolgáltatással együtt szeretné megrendelni!
Szolgáltatás típusa | Egyszeri díj |
---|---|
Setup díj a megrendelt modulok számától függetlenül | 15.000 Ft |
Az itt feltüntetett árak akciós díjak, melyek 2019. január 31-ig történő megrendelés esetén érvényesek. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kérje cégére szabott ajánlatunkat amennyiben Ön új ügyfél és az integrációt a VIPeX szolgáltatással együtt szeretné megrendelni!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Hívásirányítási trükkök: add jó kezekbe az ügyfeled!
VIPeX rendszerünk korszerű hívásirányítási megoldásokkal teheti egyszerűbbé egy ügyfélszolgálat mindennapjait. Így minden hívó eljut a számára legmegfelelőbb ügyintézőhöz....
TovábbTávmunkás ügyfélszolgálat: 6 tipp a működéshez
A távmunka berobbant, elterjedt és tartósan velünk marad, de KKV cég vezetőjeként se aggódj emiatt: A kisvállalkozások 56%-a szerint a távmunka komoly fejlődési lehetőséget biztosít a cégeknek minden téren. Nem kivétel az ügyfélszolgálat területe sem, egy távmunkásokból álló call center létrehozása rengeteg előnnyel járhat. A feladat persze nem egyszerű, így mutatunk 6 tippet, amivel könnyebben megvalósíthatod:...
TovábbÍgy válassz telekommunikációs megoldást 2020-ban!
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy komplex telekommunikációs megoldásnak, hogy támogassa céged üzleti, értékesítési, informatikai, adatvédelmi és humánerőforrás menedzsment szempontjait is? A 2020-as, Magyarországot is biztosan elérő trendek alapján – 3-3 szempontot összefoglalva – erről írjuk mai és következő heti blogposztunkat. ...
Tovább