Egy jól beállított IVR hatékonyabbá teszi a telefonos ügyfélforgalom irányítását és az ügyfélszolgálat működését, csökkenti az elveszett hívások számát, tehát nemcsak pénzt takarít meg, hanem valóságos bevételt is generál.
Az IVR előnyei:
Az IVR ügyfelei számára lehetővé teszi, hogy telefonkészülékük segítségével gyorsan eljussanak a megfelelő ügyintézési pontra (operátorhoz), vagy akár emberi beavatkozás nélkül is elintézhessék, amit szeretnének.
Az IVR-t alkalmazó cég oldaláról az IVR egy olyan szolgáltatás, ami jelentős megtakarításokat eredményezhet és hatékonyabbá teszi a működést, hiszen alkalmazott nélkül is képessé teszi a céget információ-átadásra, ügyintézésre.
Egy jól beállított IVR hatékonyabbá teszi a telefonos ügyfélforgalom irányítását és az ügyfélszolgálat működését, csökkenti az elveszett hívások számát.
Az IVR segítségével az ügyfélszolgálat kapacitása jelentősen megnövelhető, gyorsul az ügyintézés, csökken a kifizetendő bértömeg, több üzlet köttetik, nő a bevétel.
A jó IVR tervezésének szempontjai:
A menüpontok egyszerű szövegezése.
A menüpontok ne tartalmazzanak túl sok információt: röviden és lényegre törően fejezzék ki az adott menüpont legfontosabb célját.
A legnépszerűbb, a leginkább keresett információkat tartalmazó menüpontok kerüljenek előre, a hierarchia tetejére.
Ne tervezzünk túl mély vagy túl széles IVR-t. Ne kelljen egy percig gombokat nyomogatni, mire eléri az ügyfél amit keresett.
Egy adott menüpontnál ne legyen túl sok választási lehetőség: maximum 3-4.
Az ügyfélnek legyen elegendő ideje választani és továbblépni. A lehető legtöbb helyen legyen meg a lehetőség az ügyintéző kérésére.
Hosszú várakozási idő helyett inkább hívják vissza az ügyfelet.
Kiváló minőségű hangbemondás, akár gépi hangról, akár ember által elmondott, felvett szövegről van szó.
A lehető legtöbb helyen legyen meg a lehetőség az ügyintéző kérésére.
Lehetőség szerint ne kelljen elölről kezdeni a probléma azonosítását, ha az ügyfelet ügyintézőhöz kapcsolja a rendszer.
Árak és igénylés
Árak
Bekapcsolási díj | Díj (Ft) |
---|---|
Egyszintű IVR beállítás | 15.000 Ft |
Az ár nettó ár.
Többszintű IVR rendszer kialakításával, vagy az IVR szöveg stúdióban történő felmondásával kapcsolatban kérje egyedi ajánlatunkat!
Kérje ajánlatunkat!
IVR-t az alábbi szolgáltatásainkhoz vehet igénybe:
Legújabb blogbejegyzések a témában:
AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!
A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is. Most összeszedtünk nyolc dolgot, amit nem érdemes csinálni, ha MI-t alkalmazunk egy ügyfélszolgálaton! Valószínűleg nem mondok újdonságot azzal, hogy az Opennetworksnél mi abszolút pozitívan állunk a mesterséges intelligencia használatához. Itt a blogon is több posztban írtunk már arról, hogyan alakíthatja át az AI egyebek mellett a teleko...
TovábbOldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért
Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is. Ennek működését mutatjuk be posztunkban, gyakorlati példákkal....
TovábbIrányított varázserő: skill alapú híváselosztás call centerekben
Ha ügyfélszolgálatot vezetsz, biztos nálatok is dolgozik legalább egy olyan kolléga, aki varázserővel rendelkezik: nevezzük Anitának. De hogyan érheted el, hogy a legbonyolultabb problémák Anitánál kössenek ki? Van rá ötletünk!...
Tovább