Telekommunikációs rendszerünk híváslista szolgáltatásában elérhető a callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről. Most bemutatjuk a működését.
Remélem, már mindenkihez eljutott a híre, hogy megújult call center rendszerünk híváslista funkciója, ami egy sor új megoldással teszi hatékonyabbá bármilyen ügyfélszolgálat működését. Lekövethetőbb hívásútvonalak, pontosabban listázott információk és még gyorsabb szűrés, ezekről mind írtunk már Nektek az elmúlt időszakban. Most a callto funkcióról írok.
Tegyük fel, hogy a Híváslista adatait böngészve listázás és szűrés után gyorsan ráakadtunk arra a hívásra, amit kerestünk. A cél, hogy újra felvegyük a kapcsolatot az ügyféllel, de ehhez nyilván be kell pötyögni a számot a készülékünkbe vagy az asztali softphone alkalmazásba. Kéne, de szerencsére ez a folyamat vált sokkal egyszerűbbé a Callto gombok alkalmazásával, amik egyetlen kattintással megoldják ugyanezt. Gyorsan leírom, hogyan.
A Callto gyorsgombok extra funkcióként aktiválhatók a rendszerünkben. Ha ez megtörtént, egyből látni fogjuk az eredményt, egy kis ikon formájában, ami minden hívás mellett megjelenik. Az, hogy milyen ikont látunk, az attól függ, a két opció közül melyiket választottuk.
A Callto gombok egyik fajtája, amit egy kis fejhallgató ikon jelez, a „Hívás desktop softphone-al” funkció. Erre kattintva a rendszer automatikusan a gépünkön lévő softphone alkalmazást veszi igénybe, hogy tárcsázza a kért számot. Ehhez persze szükség van rá, hogy a számítógépen elérhető legyen egy ilyen alkalmazás.
A másik megoldás a kis telefon ikonnal jelölt „Hívás bármely eszközzel”. Ha ezt használjuk, a rendszer először a mi eszközeinket – tehát az asztali alkalmazást, az asztali telefont vagy akár a beállított mobilunkat – egyszerre tárcsázza, és amelyiken felvesszük, arról indítja el a hívást az ügyfél irányába. Vagyis választási lehetőséget kapunk, hogy honnan indítsuk a hívást.
Amikor a Callto gombokat aktiválják, dönthetünk úgy, hogy csak az egyik vagy a másik funkciót vesszük igénybe. Persze a kettőre egyszerre is lehetőség van, ebben az esetben viszont a két ikon közül mindig csak az egyik lesz feltüntetve közvetlenül a telefonszámok mellett a rendszerben, a másik pedig egy kis nyíllal jelzett legördülő menüből nyitható meg. Azt, hogy melyik ikon jelenik meg közvetlenül, minden felhasználó maga döntheti el a saját profiljában.
És igazából ennyi, a funkciót nem kell túlgondolni. Épp arra jó, amire gondolnánk, hogy az: egyetlen kattintással hívhatóvá tesz minden rendszerben kilistázott számot, és ha szeretnénk, megadja a választási lehetőséget arra is, hogy milyen készülékről indítsuk a hívást.
Remélem, ez a gyors magyarázat segített abban, hogy még inkább meggyőződjetek az új Híváslista funkciók hasznosságáról. Ha érdekel Titeket, hogyan alkalmazhatjátok saját call centeretekhez ezeket a megoldásokat, keressétek kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon, várjuk a kérdéseiteket!
Gyula
SZE
2024