Itt a nyár, ügyfeleink fele a strandon pihen, nem, vagy csak korlátozottan működik a máskor hatékony tömeg- és internetes média. Még a legfegyelmezettebb ügyfelek is elfelejtik a forróságban az aktuális törlesztőrészlet átutalását. Call center munkatársaink szabadságra mennek, kevés bent az ember a kitelefonáláshoz. Ilyenkor lehet optimális megoldás egy telekampány bevetése.
Mi is pontosan a telekampány?
Legtöbben jól ismerjük és politikai események – pl. választások – környékén találkozunk vele. Amikor például kedves hangon felhív minket és egyúttal minden kerületi lakost a polgármester és megtudhatjuk, hogy mennyit fejlődött a kerület az elmúlt négy évben. Bár sokunkat ez kifejezetten bosszant, a telekampány valóban hasznos eszköz az önkormányzatok, politikai, közéleti és társadalmi szervezetek tömegtájékoztatásában, hiszen segítségével percenként akár több száz üzenet célba juttatható, a nyomógombos visszajelzési lehetőséggel a felhívottak véleménye megismerhető és a hívás adatokból hasznos adatbázis építhető.
A telekampány azonban nem elsősorban a politikai tájékoztatás eszköze, hanem hatékony és olcsó reklámeszköz, egyedülálló lehetőség a piackutatásban, a személyes behajtásnál finomabb, az sms-küldésnél hatékonyabb eszköz a követeléskezelésben és a kimenő hívásokat megvalósító call centerek egyik leghatékonyabb erőforrás-pótló eszköze.
Kinek lehet jó?
Call centereknek– Indítsuk a hideghívási folyamatot telekampánnyal! Így egy időben több hívást tudunk lebonyolítani, mint ha operátorokkal dolgoznánk. Nagy kampányok esetében ez nagyon fontos, mert itt operátoraink rengeteg időt tölthetnek sikertelen hívásokkal, illetve azzal, hogy olyan emberekkel beszélgessenek, akiket egyáltalán nem érdekel az, amiért felhívták őket. A call centerek a telekampány automata hívásrendszerének beépítésével a kimenő hívási folyamatba hatékonyabban tudják az operátori időt kihasználni és adott idő alatt a lehető legtöbb Ügyfelet elérni. A hívások automata indítását követően a hívott felek automata üzenetben hallgatják meg a bemutatkozást és egy rövid figyelemfelkeltő szöveget, majd – kizárólag az érdeklődők – egy nyomógomb választásával kérhetik ügyintéző kapcsolását. Látszólag úgy tűnhet, hogy egy ilyen folyamat csökkentheti a kampány sikerét, miközben a befektetett élőmunka költségre jutó konverzió látványos növekedését hozza, tehát növeli az eredményeséget.
Behajtó cégeknek, pénzintézeteknek– Legyen az első lépés a követeléskezelésben a telekampány! Így ezek a szervezetek levélnél, telefonálásnál, sms küldésnél hatékonyabb, de finomabb módon hívhatják fel ügyfeleik figyelmét a törlesztés elmulasztására. Az automata hívást követően egy adott gomb megnyomására ügyintéző kapcsolható, így lehetőséget adva az azonnali ügykezelésre.
Kereskedelmi-, szolgáltató- és telefonos értékesítő cégeknek – ők akcióik, szolgáltatásuk tömeges ismertetésére és értékesítésére használhatják a telekampány szolgáltatást, a felhívott érdeklődése esetén értékesítő munkatárs kapcsolásának lehetőségével.
Piac- és közvéleménykutató cégeknek – Számukra optimális eszköz az automatizált közvéleménykutatások megvalósításához, hiszen emberi energiát takarít meg, és a nyomógombos választási lehetőségekkel számos megkérdezés emberi beavatkozás nélkül lebonyolítható.
A Telekampány esetében -mint minden jó marketing eszköz esetében – az is előny, hogy a megkeresést követően a kampány-statisztikák azonnal és jól értékelhető módon rendelkezésre állnak.
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, vagy további kérdéseid vannak arról, hogyan valósíthatnál meg cégednél egy jól működő telekampányt, keresd értékesítő csapatunk munkatársait.
Judit
JúL
2018