Mint informatikai szakemberek, húszas éveink minden lelkesedését és fanatizmusát fektettük az Opennetworks alapításába. Arról álmodoztunk, létrehozunk egy olyan telekommunikációs szolgáltatót, aki egyenlő félként veheti fel a versenyt a piacvezetőkkel. Több mint egy évtizede működünk sikeresen. Felnőttünk: együtt több mint 100 évnyi telekommunikációs és informatikai tapasztalatot szereztünk, több ezer elégedett ügyfelet szolgálunk ki, több tízezer fejlesztési órát fordítottunk megoldásainkra. Állíthatjuk: közel járunk a célhoz és lelkesedésünk változatlan.
Hiszünk abban, hogy az emberi hang a kommunikációban éppolyan fontos, mint az ügyfélkapcsolatokban. Igazi csapatként dolgozva célunknak tekintjük, hogy ügyfeleinknél is igazi csapattaggá váljunk, ezért személyesen is bemutatkozunk.
Az Opennetworks számokban
elégedett és hűséges előfizető ügyfél
számlázott perc kimenő telefonhívás évente
VIPeX mellék vállalati előfizetőinknél
munkatárs, 110+ év telekommunikációs tapasztalattal
Küldetésünk és filozófiánk
Milyenek vagyunk?
Energiánkat és tudásunkat nem sajtóközlemények, befektetői prezentációk összeállítására, vagy „startup” díjak elnyerésére fordítjuk. Napi 24 órában azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedő VoIP szolgáltatást, komplex, IP alapú telekommunikációs vagy ügyfélszolgálati megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt.
Nem hiszünk a sablonos megoldásokban. Partnereink az optimális, méretükre és igényeikre szabott szolgáltatást kapják, mely felesleges erőfeszítések nélkül finanszírozható számukra. Azért dolgozunk, hogy vállalkozása szolgáltatásaink segítségével sikeres legyen, növekedjen és így újabb és összetettebb megoldásokkal tudjuk támogatni a fejlődést.
Célunk, hogy ne kelljen bonyolult telekommunikációs beruházásokra vagy IT projektekre erőforrásokat pazarolnia. Koncentráljon inkább az üzleti célok megvalósítására! Menedzselt, hostolt, rendszertámogatott megoldásaink készen állnak az azonnali bevezetésre, vagy rövid határidővel és beruházás nélkül testreszabhatóak. Az üzemeltetésért vállalkozása csupán versenyképes havi díjat fizet, mely költségként elszámolható.
Mit kapnak ügyfeleink?
Nem hisszük, hogy az üzleti siker csak partnereink felelőssége. Számos referenciánk – a legkisebb egyéni vállalkozásoktól a legnagyobb multinacionális bankokig – igazolja, hogy cége működését valóban működő rendszertámogatással segítjük. Problémáját megoldásra váró kihívásként kezeljük. Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden.
Arra törekszünk, hogy folyamatos fejlesztéseinkkel igazodjunk ügyfeleink változó igényeihez és a legújabb piaci tendenciákhoz. Az új megoldások mellett egyedi igényeket is örömmel kiszolgálunk. Tudjuk, hogy sikereinket ügyfeleinknek köszönhetjük és igyekszünk ezt kiemelt figyelemmel meghálálni.
Függetlenül partnerünk méretétől vagy az igénybe vett szolgáltatástól, minden ügyfelünk kérdéseit örömmel várjuk. Hívjon akár egy ronda esős hétfő reggelen, vagy egy nyüzsgő péntek délutánon, biztos lehet benne, hogy kedves és elkötelezett ügyfélszolgálati és rendszertámogatási csapatunk megpróbál segíteni Önnek. Sikeres működésünk nagy részben az ügyfeleink érdeme és hiszünk abban, hogy ezt folyamatos figyelemmel kell megköszönnünk.
Jó tudni
Díjszabásunk
Ez az oldal aktuális Díjszabásunk alapján készült és legfontosabb szolgáltatásaink általános kondícióit tartalmazza. Teljes körű általános kondíciókért keresse aktuális Díjszabásunkat, mely Általános Szerződési Feltételeink 1. sz. melléklete. Ismerje meg kiemelt ajánlatainkat!
Hamarosan – IP fogalomtár
SIP Trunk, forgalomirányítás, IVR csomópont, API, nemzetközi zöld szám, behívó, számhordozás, hívócsoport……sok fogalom kapcsolódik a felhő alapú telekommunikáció világához. Ezeket gyűjtjük össze hamarosan egy csokorba.
Frissítés - blog
Hiteles hangon
Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni...
TovábbNyitott pozíciók
Jelentkezz, találkozzunk!
A nyitott pozíciók mellett folyamatosan várjuk szakemberek bemutatkozó anyagát informatikai fejlesztési, üzemeltetési, projekt és üzleti területről is. ...
TovábbHírek, hirdetmények
Tervezett rendszerkarbantartás bejelentése
Az Opennetworks Kft. szolgáltatásminőségének további javítása érdekében 2024. március 24-én, éjjel 0:00 és 6:00 óra között tervezett karbantartást és fejlesztéseket tervez. ...
Tovább