Ha ügyfélszolgálatot vezetsz, biztos nálatok is dolgozik legalább egy olyan kolléga, aki varázserővel rendelkezik: nevezzük Anitának. De hogyan érheted el, hogy a legbonyolultabb problémák Anitánál kössenek ki? Van rá ötletünk!
áPR
2025
Egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással. VIPeX szolgáltatásunk keretében számos API-t biztosítunk, melyek hatékony és rendszerfüggetlen megoldást nyújtanak az összekötés megvalósítására. Heti blogposztunkban ezeket szedtük össze Nektek és két új, kapcsolódó funkciót is bemutatunk.
Manapság a videokonferencia a mindennapos (táv)munka nélkülözhetetlen részévé vált, a gyors terjedés ellenére azonban az korántsem alap, hogy egy céges vagy szolgáltatói ügyfélszolgálatot videohívással kereshessünk. Pedig ez a megoldás növeli az ügyfél elégedettséget és számos területen nagyon hasznos többletlehetőséget biztosít a cégeknek is.