JAN
2021
Azt hihetnénk, hogy otthoni vagy munkahelyi kameráink illetéktelen elérése csak a B kategóriás thrillerek bevett eleme, pedig ez egy nagyon is valós biztonsági kockázat. A hozzáféréshez gyakran képzett támadó sem szükséges, felhasználóként azonban a legtöbb esetben némi odafigyeléssel megelőzhető a baj. Eheti blogposztunkban adunk pár tanácsot, amivel jelentősen csökkenthetők a kockázatok.
Lássuk be, call centert rendszert fenntartani egyáltalán nem olcsó dolog. Egy jól funkcionáló rendszer beüzemelése és folyamatos működtetése – még ha a lényegesen költségkímélőbb virtuális megoldásokat is vesszük alapul – alsóhangon milliós összeg. Másrészről viszont sok cég számára egy alközpont mellé bizonyos alapszintű call center funkciók elengedhetetlenek a hatékony működéshez.
Manapság a videokonferencia a mindennapos (táv)munka nélkülözhetetlen részévé vált, a gyors terjedés ellenére azonban az korántsem alap, hogy egy céges vagy szolgáltatói ügyfélszolgálatot videohívással kereshessünk. Pedig ez a megoldás növeli az ügyfél elégedettséget és számos területen nagyon hasznos többletlehetőséget biztosít a cégeknek is. Erről indított cikksorozatunk első részben az ügyfél-előnyöket foglaljuk össze.
VIPeX szolgáltatásunkról már nagyon sokat meséltünk Nektek az elmúlt hetekben. Amiről nem volt szó, hogy a rendszer mellé IP telefonkészülékek széles választékát kínáljunk, az alap-készülékektől a vezetői készülékeken át a speciális igényeket kiszolgáló – pl. titkársági, hordozható, antibakteriális, konferencia – készülékekig.
Megújult VIPeX szolgáltatásunk talán leginkább innovatív eleme a grafikus híváslogika szerkesztő. Segítségével könnyen megtervezheted telekommunikációs folyamataidat és biztosíthatod, hogy ezek mindig az üzleti folyamatokhoz igazodjanak. Ennek az eszköznek az általános működést mutatjuk most be.
Ha van egy technológiai startup céged számos kihívással kell nap mint nap megküzdened. Ezek közül az egyik, hogyan optimalizáld a cégen belüli telekommunikációt. Erre a lehető leghatékonyabb eszköz egy felhő alapú IP alközpont bevezetése. Hogyan fogj hozzá és miben segíthet ez neked? Erről állítottunk össze egy esettanulmányt, letölthető info grafikákkal, jövő héten pedig megújult VIPeX-ünk funkciói szempontjából is kitárgyaljuk ezt.
Bár az idén nyár talán egy kicsit másképp lesz nyár mint az eddigiek, ahogy a hőmérő higanyszála egyre többször emelkedik 30 fok fölé, úgy nő a vágy bennünk egy kis szabadságra, lazulásra, a folyópartra vagy egy eldugott kis faluba, netán – a bátrabbaké – a tengerhez. Ismét ideje összefoglalni, milyen megoldások vannak a telekommunikációs rendszerek felkészítésére a nyári szabadságokra.