Napjaink üzleti világában a megfelelő távközlési szolgáltató kiválasztása minden eddiginél fontosabb. A döntés nem egyszerű, ezért mutatunk pár lehetséges megoldást, amivel megkönnyítheted magadnak a választást.
FEB
2020
Egy felhő alapú telekommunikációs megoldás (IP alközpont) bevezetése és működtetése lényegesen kevesebb informatikai erőforrást kíván, mint bármilyen telepített megoldásé, de sok olyan tényező van, melyet már a bevezetés előtt érdemes ellenőrizni. Ezeket foglaljuk most össze egy info-grafikán, ne feledd odaadni az informatikusodnak!
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy komplex telekommunikációs megoldásnak, hogy támogassa céged üzleti, értékesítési, informatikai, adatvédelmi és humánerőforrás menedzsment szempontjait is? A 2020-as, Magyarországot is biztosan elérő trendek alapján a héten újabb három szempontot adunk ehhez.
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy komplex telekommunikációs megoldásnak, hogy támogassa céged üzleti, értékesítési, informatikai, adatvédelmi és humánerőforrás menedzsment szempontjait is? A 2020-as, Magyarországot is biztosan elérő trendek alapján – 3-3 szempontot összefoglalva – erről írjuk mai és következő heti blogposztunkat.
Egy múlt héten kiszivárgott jelentés szerint az Európai Bizottság akár 3-5 évre is felfüggesztheti a mesterséges intelligencián alapuló profilalkotó technológiák (mint az arc és hangfelismerés) széleskörű használatát. Új blogposztunkban utánajártam, miért lehet szükség egy ilyen szabályozásra és milyen következményei lehetnek egyéb bimoetrikus technológiákra nézve.
Mint minden évben, 2020-ban is lesznek olyan folyamatok a vállalati telekommunikáció világában, melyek komoly hatást gyakorolnak majd a terület fejlődésére, és ezáltal változást hozhatnak a cégek és felhasználók mindennapjaiba. Idei első blogbejegyzésünkben megmutatom, mik azok a tendenciák, amik meghatározhatják az új évet.
Tényleg a mesterséges intelligencia a vállalati kommunikáció jövője? Vajon a jövőben automatikusan kiváltja a call center munkatársak jó részét az AI? Az idei év olyan komoly változásokat hozott ezen a területen, hogy érdemes ismét boncolgatnunk a témát, a válaszok azonban koránt sem feketék vagy fehérek.
Ahogy közelednek az ünnepek, egyre több kolléga kezdi megszervezni szabadságát az időszakra, valószínűleg azt tervezve, hogy a lehető legtöbb napot távol töltse az irodától. Ez viszont például állandó ügyfélszolgálattal rendelkező cégeknél komoly konfliktusokat szülhet, hiszen állandóan elérhető munkatársakra ekkor is szükség van, az irodában karácsonyozni viszont érthető módon senki se szeretne. Erre a problémára nyújthat remek megoldást a távmunka megszervezése, ami egyszerre szolgálja céged és alkalmazottjaid érdekeit.