EU stop a biometrikus technológiáknak?

Egy múlt héten kiszivárgott jelentés szerint az Európai Bizottság akár 3-5 évre is felfüggesztheti a mesterséges intelligencián alapuló profilalkotó technológiák (mint az arc és hangfelismerés) széleskörű használatát. Új blogposztunkban utánajártam, miért lehet szükség egy ilyen szabályozásra és milyen következményei lehetnek egyéb bimoetrikus technológiákra nézve. Tovább→

0

Trendek, amik meghatározhatják a telekommunikációt 2020-ban

Mint minden évben, 2020-ban is lesznek olyan folyamatok a vállalati telekommunikáció világában, melyek komoly hatást gyakorolnak majd a terület fejlődésére, és ezáltal változást hozhatnak a cégek és felhasználók mindennapjaiba. Idei első blogbejegyzésünkben megmutatom, mik azok a tendenciák, amik meghatározhatják az új évet.

Tovább→

0

Engedd szabadon! Munka távmunkásokkal

Ahogy közelednek az ünnepek, egyre több kolléga kezdi megszervezni szabadságát az időszakra, valószínűleg azt tervezve, hogy a lehető legtöbb napot távol töltse az irodától. Ez viszont például állandó ügyfélszolgálattal rendelkező cégeknél komoly konfliktusokat szülhet, hiszen állandóan elérhető munkatársakra ekkor is szükség van, az irodában karácsonyozni viszont érthető módon senki se szeretne. Erre a problémára nyújthat remek megoldást a távmunka megszervezése, ami egyszerre szolgálja céged és alkalmazottjaid érdekeit. Tovább→

0

Így válassz felhő alapú alközpontot hangrögzítéshez, ügyeleti rendszerekhez

Míg évekkel ezelőtt boldog voltál, ha találtál felhő alapú telefon alközpont megoldást, addig manapság számtalan lehetőség közül választhatsz. Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy felhő alapú alközpontnak, hogy a telekommunikáció mellett támogassa egy cég üzleti, értékesítési, informatikai és jogi/adatvédelmi szempontjait is? Ezeket az alközpont tulajdonságokat és alközpont funkciókat szedtük össze nektek szakértő kollégáink segítségével.

Tovább→

0

vPBX essentials: hogyan válassz felhő alapú alközpontot

Míg évekkel ezelőtt boldog voltál, ha találtál felhő alapú alközpontot, addig manapság számtalan lehetőség közül választhatsz. Milyen funkciókkal kell rendelkeznie egy felhő alapú alközpontnak, hogy a telekommunikáció mellett támogassa egy cég üzleti, értékesítési, informatikai és jogi/adatvédelmi szempontjait is? Ezeket a lehetőségeket szedjük össze nektek szakértő kollégáink segítségével.

Tovább→

0

A splinternet kora: lokális szabályok, globális felelősség

A megosztott internet, vagyis a splinternet ma már nem csupán egy koncepció, hanem napjaink valósága. Egyre több és több ország vezet be lokális szabályozásokat és korlátozásokat a virtuális térben, megváltoztatva ezzel az internet korábban globális és egységes mivoltát. Nem kérdés, hogy ez az általában negatív felhanggal kísért változás minden felhasználóra és szolgáltatóra hatással van, de vajon minden esetben feltétlenül káros-e az internet szabályozása, és ha igen, mit tehetünk ellene?

Tovább→

0

Zöldítsd az irodát telekommunikációval!

Felelős és környezettudatos vállalkozásként most ellépünk egy kicsit a tisztán műszaki témák körétől, és összekapcsoljuk őket néhány, számunkra különösen fontos világmegváltó vagy boldogságnövelő kérdéssel. Adunk néhány ötletet, hogyan teheted zöldebbé – környezettudatossá – vállalkozásodat a telekommunikáció segítségével.

Tovább→

0
15/25 «...101314151617...»