Sikertelen hívás helyett: várakozó sor

Az ügyfelek gyors kiszolgálása, a rendelkezésre állás a sikeres üzleti működés egyre fontosabb kérdésévé válik.  A voip  alközpont működése pl. naptár modullal is automatizálható.  Most egy másik felhő alapú telefonközpont opciót – várakozó sor, azaz „queue” – mutatok be, amit szintén az erőforrásaid jobb kihasználására fejlesztettem.

Tovább→

0

Gigabit korszak – Csőd vagy fellendülés?

Az adatforgalom 5 éven belül nagyobb lesz, mint az internet elindítása óta eltelt 32 év alatt összesen. Ennek alapján biztos üzletnek tűnhet a vélhetőn idén ősszel kiírásra kerülő magyarországi 5G frekvencia tenderen történő indulás bármely „labdába rúgni képes” cégnek. Hogy miért gondoljuk mégis azt, hogy nem árt majd óvatosnak lenni? Erről szól heti véleménycikkünk.

Tovább→

0

Szétszedni, ami összenőtt – A Google – Huawei dilemmáról

Néha lehet véleményünk olyan dolgokról amikhez – látszólag – nem sok közünk van. Ilyen a Google-Huawei dilemma, amiről most írunk. Ha figyelembe vesszük, hogy egyre inkább sokszereplős, mások munkájára / tulajdonára is építő vagy akár nyílt forráskódos rendszerekre, agilis módszertannal fejlesztünk, úgy ez a téma már számunkra is – ahogy sokak számára – fontos tanulságokkal jár.

Tovább→

0

Mi az a PoE és miért jó nekem?

A múlt héten megkértem Juditot, hogy írjon egy blogposztot, ami összehasonlítja jelenleg ajánlott IP telefonjainkat az IP telefon ár, elérhető szolgáltatás tartalom, javasolt felhasználási terület szerint. Eközben arra jöttem rá, hogy ő sem tudja, mit jelet az, ha egy készülék PoE-s és hogy egyáltalán mi is az a PoE. Mivel ez ügyfeleink részéről is sok esetben kérdés, ezért írok róla egy posztot.

Tovább→

0

AI – hasznos vagy öncélú?

„Már nem kérdés, hogy a felhő megkerülhetetlen” – derült ki a Microsoft, az IVSZ és a BellResearch közös 2019-es vállalati felhőkutatásából. Ezzel szemben a különféle AI megoldások kapcsán szinte teljes a homály a nagyvállalati vezetők körében – mutat rá a kutatás. Hol vannak tehát az AI realitásai Magyarországon? Ezt boncolgatjuk ezen a héten.

Tovább→

0

Munkatársak a világ körül – hogyan alkalmazz digitális nomádokat?

Jön a nyár és egyre több munkatársunk vágyik máshova az irodából….akár örökre! A digitális nomád életmód nem egy kósza hóbort, hanem jó eséllyel az elkövetkezendő évtized egyik legnépszerűbb életformája lesz. Éppen ezért munkaadóként elkerülhetetlen, hogy te is tisztában légy a digitális nomádok alkalmazásának mikéntjével és szüksége technológia eszköztárával.

Tovább→

0

Jó csapattal jobban megy a munka!

Mozgalmas időszak áll mögöttünk, sok új ügyfél, sok fejlesztés sok feladat…..Csapatot építettünk, rossz volt az idő, behoztuk a golfpályát az irodába. Ismét rájöttünk: az egyik legnagyobb értékünk amit megoszthatunk Veletek ügyfelekkel: mi magunk vagyunk. Lelkesedésünk, vidámságunk, versenyző szellemünk és az, hogy örömmel vagyunk együtt nehéz munkanapokon és az ilyen lazulós napokon is. Tovább→

0

Felhő alapú telefonközpont vagy call center rendszer?

Egyre több vállalkozás – köztük KKV-k is – működtetnek ügyfélszolgálatot. Ahogy nő az ügyfélszolgálatok száma, úgy érkezik hozzánk egyre több ajánlatkérés valamilyen „call center” megoldásra. Számos esetben kiderül, hogy az ajánlatkérő „call center szolgáltatás” igényeit teljesen lefedi a virtuális alközpont funkcionalitása.

Tovább→

0
16/25 «...101415161718...»