Beszélgessünk a gépekről, beszélgessünk a gépekkel

Életünk számos területén észrevétlenül jelen van már a beszélő vagy a beszédet felismerni képes mesterséges intelligencia. Mi is tervezünk ilyen fejlesztést, ennek kapcsán gyűjtöttem most össze néhány érdekességet és információt a beszéd-alapú mesterséges intelligencia régmúltjából, arról, hogyan áll most ez a terület, ha a magyar nyelvről beszélünk, illetve, milyen lehetőségek rejlenek ebben a közeljövő telekommunikációs szektora számára. Tovább→

0

A puding próbája: virtuális alközpont szolgáltatás tesztelése

A felhő alapú szolgáltatások bevezetése – így az IP alapú virtuális telefonközpont bevezetés is – a vállalatvezetők és IT szakemberek egy részében kétséget ébreszt és kérdéseket vet fel. Erre lehet jó megoldás a szolgáltatás költség- és kötelezettség mentes tesztelése. Ennek lehetőségeit foglaljuk össze heti blogposztunkban.

Tovább→

0

Személyre szabott ügyfélkommunikáció telekommunikációs támogatása

Valószínűleg sokan bosszankodtok azon, hogy naponta akár több tíz-száz e-mail is érkezik levelesládátokba kéretlen reklám-üzenetekkel és ezen a GDPR sem változtatott sajnos sokat. Ugyanakkor – vállalkozóként – valószínűleg Ti is arra törekedtek, hogy ügyfeleiteket, partnereiteket személyre szabott üzenetekkel érjétek el, úgy, hogy ezeket el is olvassák. Ebben segíthetnek például a tömeges sms-kampányok, de a telekommunikációs rendszerből küldhető és ott fogadható sms-ek az ügyfélkapcsolat-tartás más területein is segítségetekre lehetnek.

Tovább→

0

Felhő alapú szolgáltatások

Az Opennetworks felhő alapú szolgáltatásokat kínál a telekommunikációs szektorban. Mostantól néhány héten keresztül több stratégiai partnerünkkel közösen visszatérünk erre a témára, hiszen a 2018-as és következő időszakot meghatározó IT technológiák közül számunkra egyértelműen a felhő alapú szolgáltatások térnyerése az első helyen kiemelt trend.

Tovább→

0

Föld 2050 – Merre tart a telekommunikáció?

Valahogy és valamiért az ez évi őszi szokásos „almás” bemutató után elszabadult az agyam és azon kezdtem gondolkodni, hogy a néhány éves előre jelzéseken túl milyen tendenciák és hogyan alakítják majd a telekommunikációt hosszú távon. Ahogy év elején a közeljövő várható tendenciát vettük sorra szigorúan gazdasági/tudományos elemzések alapján, úgy indítom most az őszi szezont némi szigorúan szubjektív elmélkedéssel a hosszú távú telekommunikációs/IT tendenciákkal kapcsolatban.

Tovább→

0

Munkatársak a világ körül – az első lépések

A digitális nomád életmód nem egy kósza hóbort, hanem jó eséllyel az elkövetkezendő évtized egyik legnépszerűbb életformája lesz. Éppen ezért munkaadóként elkerülhetetlen, hogy te is tisztában légy a digitális nomádok alkalmazásának mikéntjével és szüksége technológia eszköztárával. Így ezen a héten a digitális nomádok alkalmazásának kérdéseit, munkaszervezési és technológia feltételeit foglalom össze, néhány a témával foglalkozó cikk alapján.

Tovább→

0

Munkában a világ körül – az első lépések

Lassan véget érnek a nyári szabadságok és bizony sokunknak nem könnyű a munkába való visszatérés, bármennyire is szeretjük, amit csinálunk. Így ezen a héten a digitális nomád életforma és munkavégzési kultúra kérdéseit, munkaszervezési és technológia feltételeit foglalom össze, számtalan a témával foglalkozó cikk alapján.

Tovább→

0

Nyári téma: mikor kapjon a gyerek okostelefont?

Javában tombol a nyár, sokan töltik most szabadságukat, egyúttal közelít az a nap is, amikor gyerekeink iskolába indulnak. Ezért ezen a héten egy szakterületünktől némiképp eltérő, de szinte mindannyiunk számára érdekes témát választottunk: mikor adjunk a gyerek kezébe okostelefont, mikor és meddig engedjük őket számítógép, tablet, illetve internet elé?

Tovább→

0

Marketing és ügyfélszolgálat – összekapcsolódva

Ebben a blogposztban most azt foglalom össze, hogyan támogatható az Opennetworks telekommunikációs palettájával a marketing, az ügyfélszolgálat és a sales kapcsolata.

Tovább→

0
18/25 «...101617181920...»