Hírek és kockahumor: tőlünk nektek!
Informatikusok vagyunk: egyben-másban hasonlítunk – legfőképpen önmagunkra, de hozzátok is! Ha Ti is informatikusok vagytok, kicsit nagyobb a hasonlóság. Vegyünk néhány példát:
DEC
2017
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Általános Szerződési Feltételeink 2018. január 1-től az internet-hozzáférés szolgáltatás ÁFA tartalmának csökkenése miatt módosulnak.
Az új Általános Szerződési Feltételek az alábbiakban megtekinthetők:
Általános Szerződési Feltételek helyhez kötött és nomadikus beszédcélú szolgáltatások, valamint internetszolgáltatás igénybevételére
hatályos: 2018. január 1-től
Általános Szerződési Feltételek
1. melléklet – Díjszabás
2. melléklet – Felügyeleti szervek
3. melléklet – Adatkezelési tájékoztató
4. melléklet – Internet szolgáltatás műszaki feltételek
5. melléklet – Akciós díjszabás
Közlemény a 2018. január 1-től hatályos ÁSZF-hez
Bár egy menedzselt IP alközpont bevezetése és működtetése lényegesen kevesebb informatikai erőforrást kíván, mint bármilyen telepített megoldásé, sok olyan tényező van, melyet már a bevezetés előtt érdemes ellenőrizni, hogy gördülékeny legyen az átállás.
Ezen a héten az IP telefon szolgáltatás kialakításához szükséges internet kapcsolatot és a számhordozás előtt ellenőrzendőket vesszük sorra.
Bár egy menedzselt IP alközpont bevezetése és működtetése lényegesen kevesebb informatikai erőforrást kíván, mint bármilyen telepített megoldásé, sok olyan tényező van, melyet már a bevezetés előtt érdemes ellenőrizni, hogy gördülékeny legyen az átállás. Ezeket foglaljuk most össze következő két blogbejegyzésünkben, elsősorban a helyi informatikus kollégák munkájának támogatására.
Nagyon sok ügyfelünknél vetődik fel a kérdés, hogy mi az ideális választás, ha nem szeretne „klasszikus asztali” telefonkészüléket VoIP szolgáltatás mellé. Erre indok lehet, hogy sokat van irodán kívül, de pl. felmerülhet az igény ügyfélszolgálati munkavégzés, vagy nagy irodán belüli mozgásigény esetén is. Mostani cikkünkben erre próbálunk számba venni néhány lehetőséget, kihangsúlyozva az előnyöket, hátrányokat és a legideálisabb felhasználási területeket.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Általános Szerződési Feltételeink 2017. december 1-től módosulnak.
Az új Általános Szerződési Feltételek az alábbiakban megtekinthetők:
Általános Szerződési Feltételek helyhez kötött és nomadikus beszédcélú szolgáltatások, valamint internetszolgáltatás igénybevételére
hatályos: 2017. december 1-től
Általános Szerződési Feltételek
1. melléklet – Díjszabás
2. melléklet – Felügyeleti szervek
3. melléklet – Adatkezelési tájékoztató
4. melléklet – Internet szolgáltatás műszaki feltételek
5. melléklet – Akciós díjszabás
Közlemény a 2017. december 1-től hatályos ÁSZF-hez
2017. október 24-től – a távközlési szerződések feltételrendszerét meghatározó Elektronikus Hírközlési Törvény (Eht.) változása alapján – módosulnak a távközlési szolgáltatók általános szerződési feltételei és így a mi ÁSZF-ünk és előfizetői szerződéseink is. A jogszabály alkotóinak legfőbb célja a módosítással az volt, hogy a fogyasztói jogok jobban érvényesülhessenek a távközlési szerződések esetében.
Egy szolgáltatásnál az egyik legfontosabb szempont a könnyű testre szabhatóság. Új Click2Call szolgáltatásunk esetében igyekeztünk alaposan végiggondolni, hogy mik a webáruházak és ügyfélszolgálatok egyedi igényei, majd ennek megfelelően terveztük meg az adminisztrátori felületet, amit most be is mutatunk nektek.
Az e-kereskedelemben a bevételi adatokat nézve mindig az utolsó negyedév a legerősebb. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen a karácsonyt megelőző időszakban a webáruházak is erőteljes ünnepi marketing kampányt folytatnak és ajánlatok sokaságával bombázzák a fogyasztókat. Egy jól bevezetett, új értékesítés támogató eszköz ilyenkor látszik meg legjobban az értékesítésben!