A nyitott pozíciók mellett folyamatosan várjuk szakemberek bemutatkozó anyagát informatikai fejlesztési, üzemeltetési, projekt és üzleti területről is.
AUG
2017
A rendszeradminisztrátorok elismeréséért 18. éve küzd a sysadminday.com. Kezdeményezésükre minden év júliusának utolsó péntekén világszerte megtartják a világ IT-közösségében méltán népszerű rendszeradminisztrátorok megbecsülésének napját. A hazai Sysadminday rendezvényen – július 21-én – az Opennetworks csapata is részt vett.
Egyre több ügyfelünk választja kiegészítő szolgáltatásként a hangrögzítést. A beszélgetések felvétele, megőrzése és visszakeresése sok cég számára hasznos lehet, de tudnunk kell, milyen lehetőségek vannak és milyen törvényi előírásokat kell betartanunk ennek során.
Tombol a kánikula és ürülnek a munkahelyek – mindenki jól megérdemelt szabadságát tölti előbb vagy utóbb. Az örömhöz azonban feladatok is társulnak: vállalkozásunk folyamatos elérhetőségét biztosítanunk kell a nyári szabadságok ideje alatt is.
Ritkán beszélünk magunkról ezen a blogon, hiszen ez egy szakmai blog, tehát olyan témákról szól, amik szakmailag érdekesek. Most mégis úgy érzem itt az ideje néhány szót szólni a velünk dolgozó emberekről: egy távozás kapcsán.
Nem szégyen bevallani – bár törekszünk arra, hogy lehetőleg soha ne legyen így – néha mi vagyunk a hibásak. Mit kell tenned ekkor és milyen jogok illetnek meg? Erről írok mai blog bejegyzésemben.
Gyorsan változó üzleti környezetben működünk mindannyian: mi szolgáltatók és Ti ügyfelek is. Ezért számos okból lehet szükség az – akár hosszú időre megkötött – előfizetői szerződések módosítására: máshova költözhettek, bővülhettek vagy szétválhattok Ti ügyfelek.
Elsősorban szerződés felmondása során van annak jelentősége, hogy a szerződést határozott vagy határozatlan időre kötjük. A hűségidő vállalásával/határozatlan időre dilemma minden esetben nagy kérdés, mert a kedvezményes konstrukciókhoz határozott idejű csomaggal juthatnak az ügyfelek.
Biztos sokan tudjátok, hogy a távközlési terület hasonlóan szigorúan szabályozott terület, mint mondjuk a bankszektor. A Magyarországon működő vállalati telekommunikációt törvény szabályozza: 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről.
Előző blogbejegyzéseinkben már kitértünk arra, hogy – jogi és biztonsági okokból – az üzleti élet számos területén még mindig elengedhetetlen a fax jelenléte. Az ott látható tények lehet, hogy nem lennének elegendők arra, hogy megváltoztassák az olyanok véleményét, akikből ellenérzéseket vált ki az információáramlás ezen őskövülete.