Az előfizetői szerződés módosítása

Jogoskodó: szerződésmódosítás

Gyorsan változó üzleti környezetben működünk mindannyian: mi szolgáltatók és Ti ügyfelek is. Ezért számos okból lehet szükség az – akár hosszú időre megkötött – előfizetői szerződések módosítására: máshova költözhettek, bővülhettek vagy szétválhattok Ti ügyfelek. Tovább→

0

Hűségidő, felmondás felhő alapú szolgáltatásokhoz

Jogoskodó: középpontban a hűségidő és a felmondás

Elsősorban szerződés felmondása során van annak jelentősége, hogy a szerződést határozott vagy határozatlan időre kötjük. A hűségidő vállalásával/határozatlan időre dilemma minden esetben nagy kérdés, mert a kedvezményes konstrukciókhoz határozott idejű csomaggal juthatnak az ügyfelek. Tovább→

0

Távközlési szerződés felhő alapú szolgáltatásokhoz

Jogoskodó: középpontban a távközlési szerződés

Biztos sokan tudjátok, hogy a távközlési terület hasonlóan szigorúan szabályozott terület, mint mondjuk a bankszektor. A Magyarországon működő vállalati telekommunikációt törvény szabályozza: 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről.  Tovább→

0

Faxoló – az elektronikus fax telefax alternatívája

Egy elavult technológia, új alapokon: elektronikus fax, azaz e-fax

Előző blogbejegyzéseinkben már kitértünk arra,  hogy – jogi és biztonsági okokból – az üzleti élet számos területén még mindig elengedhetetlen a fax jelenléte. Az ott látható tények lehet, hogy nem lennének elegendők arra, hogy megváltoztassák az olyanok véleményét, akikből ellenérzéseket vált ki az információáramlás ezen őskövülete. Tovább→

0

E-fax: jogi és bizalmi kérdések

Fax, e-fax, eredeti – bizalmi kérdések

Néhány héttel ezelőtti Faxolós cikkünkre több komment is érkezett. Hevesen vitattátok, hogy vajon miért a fax az egyetlen bizalmi technológia, melyet a közigazgatásban és sokszor az üzleti életben is elfogadnak az eredeti, aláírt dokumentum alternatívájaként. Miért jobb – értsd biztonságosabb – ez mint a szkennelt, aláírt dokumentum elküldése e-mailben? Tovább→

0

Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is. Tovább→

0

Számhordozás a felhő alapú szolgáltatások esetében

Számhordozás – A legfontosabb tudnivalók

Tapasztalataim szerint az árajánlat kérések döntő többsége kezdődik azzal a mondattal, hogy „Szeretnénk jelenlegi számainkat megtartani..” Most arról szeretnék egy kicsit bővebb felvilágosítást adni, erre miként van lehetőség a felhő alapú telekommunikáció világában.

Tovább→

0

Fax és online fax szolgáltatás

Faxoló: egy elavultnak gondolt rendszer előnyei

Amikor  – néhány hete – új dolgozóként megérkeztem az Opennetworks csapatába, akkor az egyik első dolgom volt, hogy a weboldalunkon teljes körűen áttanulmányozzak minden általunk kínált szolgáltatást. Értékesítés támogató munkatársként rendkívül fontos számomra az, hogy hinni tudjak az adott termékben, amit éppen eladni próbálok.  Tovább→

0

Ajánlatkérés IP telekommunikációs szolgáltatásokra

Hogyan kérhetek ajánlatot?

A legutóbbi blogbejegyzésben azt már bemutattam, pontosan hova és hogyan juthatunk el az Opennet hangmenüjében, most arról szeretnék bővebben írni, milyen információkkal érdemes felkészülni ahhoz, hogy értékesítő kollégáink testre szabott ajánlatot készíthessenek IP telekommunikációs szolgáltatásainkra.

Tovább→

0

Webes IVR szerkesztő

Webes IVR szerkesztő – bemutatjuk „forró” fejlesztésünket

Sokszor szóba került már itt az IVR szolgáltatás. ÍÍrtunk arról, hogy mitől jó a jó IVR rendszer, meg arról is, hogy mit várhatunk a jövő rendszereitől, de arról még nem, hogy ezeket a kapcsolási logikákat valahogy össze is kell szerkeszteni, sokszor módosítani, bővíteni. Tovább→

0
24/26 «...10202223242526