Nem levált, segít: AI a szövegalkotásban

Az írás, kreativitás és a hatásos kommunikáció mind hosszú időn át voltak az egyik legfontosabb szerszámai a copywritereknek, akik az üzenetek formálásával, és szövegeik mágikus varázsával hozzák létre a márkák kifinomult arculatát. Azonban az új technológiai forradalomnak köszönhetően most egy új szereplő érkezik a jelenetbe, és megkérdőjelezi a hagyományos írási folyamatokat: mesterséges intelligencia (AI). Tovább→

1

Virtuális vagy mesterséges? Asszisztensek irodán belül és kívül I.

A héten a Copilottal, a Microsoft MI szolgáltatásával ismerkedtem. Ennek kapcsán gondolkodtam el arról, hogy a közeljövőben egy KKV vállalkozás mindennapi munkájában milyen területeken vehetik fel ezek az alkalmazások a versenyt egy munkatárssal, vagy egy virtuális asszisztens kollégával összehasonlítva. Tovább→

0
4/25 «...23456...»