Én és a Bria Enterprise

Azt, hogy egy jól felépített telekommunikációs megoldás hogyan támogatja mindennapos munkánkat, sokkal könnyebben megérthetjük konkrét példák bemutatásán keresztül. Ennek kapcsán írom meg ezen a héten személyes tapasztalataimat a Bria Entrprise softphone megoldás és a VIPeX használata kapcsán.

Telekommunikációs és irodai profilom

Idén áprilisban érkeztem az Opennetworks-höz, kiemelt partner menedzserként dolgozom, feladatom viszontértékesítői partner hálózatunk továbbfejlesztése. Az értékesítő csapat tagjaként dolgozom. Munkám alapján jól meg lehet határozni „telekommunikációs és irodai profilomat”, ami a következő:

  • Sokat telefonálok, vannak napok, amikor egész nap.
  • Munkámhoz CRM szoftvert (partnerünk: a MiniCRM rendszerét) használom, ebben rögzítem a partnereket és a kapcsolódó aktuális feladatokat.
  • Sokat jövök-megyek, ilyenkor mobil telefonomat használom és azon vagyok elérhető.
  • Akkor vagyok sikeres, ha mindig elérhető vagyok, akárhol is legyek.
  • Számomra fontos, hogy ne vesszenek el a hívások, illetve lássam, hogy ki keresett, kit kell visszahívnom.
  • Tagja vagyok az értékesítő csapatnak, ahol mindenki sok tárgyalásra jár és mobilan dolgozik: meg kell oldani, hogy mindig felvegye valamelyikünk a beérkező hívást.
  • Kiderülhet, hogy nem én vagyok az illetékes, ilyenkor fontos, hogy azonnal át tudjak kapcsolni pl. a projekt vagy a műszaki csapathoz, vagy egy másik értékesítő kollégához.
  • Fontos számomra és a cég számára is, hogy a hívásokat rögzítsük, így nem vész el egyetlen fontos információ sem, illetve persze itt jön képbe a GDPR megfelelés is.

Hogyan támogatja igényeimet a rendszer?

Amikor az Opennethez érkeztem, a kollégák beállították az irodai és telekommunikációs profilomnak leginkább megfelelő virtuális alközponti csomagot az Opennetworks VIPeX rendszerében:

  • Van egy közvetlen vezetékes hívószámom belső mellékkel, de természetesen van céges mobil telefonom is.
  • Tagja vagyok egy hívócsoportnak (sales) ami minden értékesítő kollégánál csörög.
  • Ez a hívócsoport a cég központi számáról hívva az IVR 2-es menüpontjáról elérhető – ha netán mégsem vennénk fel, akkor tovább csörög a központi ügyfélszolgálatra.
  • Kaptam egy Bria Enterprise softphone alkalmazást, így VIPeX mellékemet (vonalas telefonomat) tudom használni a számítógépemről és a mobil telefonomról is.
  • Ez az úgynevezett Bundle verzió, ami egyszerre négy készüléken (mobil telefon, tablet, PC, vonalas telefon) is használható.

Így telefonálok én

Ugyan végtelenül egyszerűnek hangzik: „telefonálni”, mégis nagyon sok előnyünk lehet abból (nekem és a cégnek is), hogyan használom ki a rendszer által biztosított lehetőségeket és előnyöket. Tehát bemutatom, hogyan csinálom…..

…….Ha az irodában ülök:

  • Általában „fülessel” (headset) dolgozom és csak nagy ritkán használom az asztali telefonkészülékemet.
  • Asztali készülékem egyébként hordozható, így a legfőbb előnye az, hogy magammal tudom vinni a konyhába kávét főzni vagy a tárgyalóba, ha a sales szobában nagy a zaj.
  • A hívásokat a PC-s softhpone-on fogadom a Bria Enterprise segítségével, közben bármit vissza tudok keresni a gépről és az a tapasztalatom, hogy a hangminőség is kiváló.
  • A kimenő hívásokat – egyetlen kattintással – a MiniCRM-ből indítom, itt minden információt megtalálok, amit a partnerről tudnom kell és akár már hívás közben is tudom rögzíteni az aktuális teendőket, vagy azonnal tudok e-mailt küldeni.
  • A rögzített hívások bekerülhetnek akár az ügyfélkartonba is, így minden egy helyen elérhető.
  • Ha bárki aközben keres, hogy én telefonálok, akkor a többi értékesítő kolléga fel tudja venni a hívást, illetve én is felveszem az ő hívásaikat, ha ők nem elérhetők, vagy ha senki nem elérhető, akkor jönnek a lányok az ügyfélszoláglaton.

…….Ha házon kívül dolgozom:

  • A mellékemet/vezetékes hívószámomat a Bria Enterprise segítségével magammal viszem a mobil telefonomon.
  • A kollégák így mellék-mellék hívással bárhol költségmentesen hívhatnak és én is költségmentesen hívhatom őket.
  • Bárki hívja a vonalas telefonszámomat elér akkor is ha házon kívül vagyok.
  • Ha tárgyaláson vagyok és nem tudom felvenni, akkor a mobil telefonom jelzi, hogy ki keresett a vonalas számomon és vissza tudom hívni.
  • Ha éppen hárman háromfelé vagyunk, akkor is felveszi valaki a mobil telefonján lévő Bria Enterprise segítségével az IVR-ba érkező sales hívást. Ha netán mégsem, akkor jön az előző opció: a visszahívás.
  • Minden ilyen hívás rögzítésre kerül, így nem vész el információ és bekerülhet akár a CRM rendszer ügyfélkartonjába is.

Ezzel az egyszerű, költséghatékony, havidíjas formában igénybe vehető megoldással nő az elérhetőség, csökkennek a telekommunikációs költségek, minden információ megmarad és kényelmesen dolgozhatunk az értékesítő csapatban.

Ha szívesen kipróbálnád Te is, van egy jó hírünk: VIPeX rendszerünk Bria Enterprise softphone megoldással most kockázat és költségmentes formában tesztelhető. Ha érdekel, hívj, biztos felveszem!

János

 

0