Szolgáltatás Portál: felhasználói információk, beállítások

Egy jó rendszer a felhasználók számára segítség  a napi munkában. Az Opennet Szolgáltatás Portál számos felhasználói funkciót biztosít, hogy telekommunikációs és ügyfélszolgálati folyamataitokat jobban követhessétek.

A VIPeX széles körű információkat és nagyfokú személyre szabhatóságot biztosít a felhasználók számára a kapcsolódó Szolgáltatás Portál felületen. Részletes adatok érhetők el a folyamatban lévő és befejezett hívásokról, emellett pedig felhasználóként igényeidnek megfelelően módosíthatsz egy sor lényeges beállítást a hívásátirányítástól a hangposta üzenetekhez kötődő értesítésekig. Lássuk, pontosan mik is a lehetőségeid.

Webes felhasználói felület szolgáltatás információkkal

A rendszerben felhasználóként részletes információkat találsz saját hívásaidról. A Státusz menüpontban az éppen folyamatban lévő beszélgetéseidről tájékozódhatsz, míg a Híváslista a korábbi hívások adatait teszi elérhetővé számodra. Itt a jól átlátható kezelőfelületnek hála minden lényeges adatot könnyen megtalálhatsz, a kereső és szűrő funkció segítségével pedig gyorsan ki tudod szűrni a számodra fontos információkat.

Jogosultsági szinttől függően lehetőséged van korábbi hívásaid visszahallgatására, vagy akár le is töltheted ezeket a beszélgetéseket. Opcionális szolgáltatás részeként megjelölhetsz hívásokat a listában, így téve egyszerűbbé a számodra (például visszahívás céljából) fontos hívások kiemelését.

A Hangposta üzenetek menüpontban visszahallgathatod és letöltheted saját hangposta üzeneteidet. Ez a funkció csak felhasználói mellékekhez elérhető, így az üzenetek teljesen privátak, csak az adott felhasználó fér hozzájuk. Ugyanakkor a Technikai hangposta funkcióval lehetőség van egyfajta közös hangposta fiók létrehozására, amihez a „kezelőként” beállított felhasználók mind hozzáférhetnek.

Egyedi felhasználói beállítások a webes felhasználói felületen

A felhasználók saját személyes és mellékekhez kötődő beállításaikat is személyre szabhatják. A Felhasználó módosítása menüpontban lehetőséged van olyan beállításaik átállítására, mint jelszavad, a mellékedhez kötődő adatok, vagy a készülékedhez tartozó gombbeállítások.

Az Átirányítások menüpont használatával lehetőséged van átirányítani a mellékedre érkező bejövő hívásokat. Ezt a számodra beállított lehetőségek szerint megteheted másik mellékre vagy akár egy telefonszámra, rendszeren belüli és kívülről érkező hívásokkal egyaránt. A funkció előnye a rugalmasság, az átirányítás segítségével több helyzetben lehetsz elérhető, vagy juttathatod el a hívást egy elérhető kollégához, így kevesebb hívás veszik el a rendszerben.

A Hangposta menüpontban a saját hangposta üzeneteidhez kapcsolódó értesítési beállításokat módosíthatod. Igényeidnek megfelelően kaphatsz e-mailes üzenetet a beérkező hangposta üzeneteiről, vagy akár magát a rögzített üzenet hangfájlját is elküldheted magadnak a levélhez csatolva.

 

Anita

0