VIPeX call center modul – call center rendszer a felhőből

Felhő alapú telekommunikáció

Miért jó választás a felhő alapú call center rendszer?

A korszerű, rugalmas és magas színvonalú call center rendszer bevezetése és üzemeltetése a vállalkozásoktól olyan anyagi, emberi erőforrást igényel, melyet csak a legnagyobb cégek – bankok, közüzemi szolgáltatók, biztosítók – engedhettek meg maguknak.

Az Opennetworks VIPeX felhő alapú telefonközpont egy virtuális telefonközpont, mely azonnal, beruházás nélkül, havi díjas szolgáltatásként kínálja az ügyfélszolgálati megoldást vállalkozásának. A VIPeX hosztolt, szolgáltatásként igénybe vehető professzionális call center rendszere hátteret biztosít ügyfélszolgálatának mérettől függetlenül, szükség esetén pedig rugalmasan bővíthető, akár több száz felhasználóig is.

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Előnyök

Teljes megoldás

A VIPeX teljes körű telekommunikációs megoldás az alközponti, ügyfélszolgálati, ügyeleti, és call center igények kiszolgálására, bármekkora vállalat mérethet és bármilyen működési módhoz.

Erőforrás kímélő

Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget a call center rendszer havi díja tartalmazza. Az online Szolgáltatás Portál felület használata egyszerű, a call center menedzsment így nem kíván jelentős extra erőforrást.

Sokoldalú

Támogatja a munkaszervezést, a távmunkát. Call Center hívócsoportokkal, átirányítás ütemezéssel, IVR-al, rugalmas híváslogikákkal, más vállalati rendszerekhez kapcsolódással API-n segíti a jobb vállalati működést.

Kompakt

Biztosítja a szükséges mobilitást (vezetékes-, asztali-, és mobil kliensről is használható). Minden alapvető statisztikai funkció azonnal rendelkezésre áll az ügyfelek szokásainak és a munkatársak teljesítményének elemzéséhez.


Funkciók és statisztikák

Alapszolgáltatások

  • Webes Szolgáltatás Portál felület az operátorok munkájának megkönnyítésére
  • Szolgáltatás Portál adminisztrációs oldalak a beállítások elvégzésére és a statisztikák megtekintésére
  • Operátorok kezelése és aktuális állapotuk megjelenítése
  • helyfüggetlen operátorok és adminisztrátorok: az operátorok tetszőleges helyről – iroda, otthoni munkaállomás vagy mobiltelefon – tudnak bejelentkezni és munkát végezni

Hívásirányítás, rendszer kapcsolatok

  • operátori tudásváltozók (hívócsoportok: skill-ek) dinamikus kezelése
  • megadott tudásváltozókon alapuló hívásirányítás
  •  VIPeX alközponti megoldás a hívások kezelésére (hívásirányítás, átirányítás, várakozó sor, grafikus híváslogika tervező stb.)
  • hívásrögzítés a hívás adatainak csatolásával
  • belehallgatás funkció

Statisztikák

  • hívás statisztika
  • IVR statisztika
  • operátori teljesítmény statisztika
  • monitoring adatok, statisztikák változóinak egyszerű konfigurálása
  • dashboard
  • űrlap kezelés
  • felhasználói elégedettség vizsgálatok
  • külső rendszerből történő adatkinyerés vagy adatátadás

Kiknek ajánlott a VIPeX felhő alapú call center modulja?

Akik szeretnék, ha ügyfélszolgálati vagy call center rendszer  projektjük akár néhány hét alatt megvalósulhatna.
Akik szeretnének egy saját, testre szabott call center rendszer birtokosai lenni és ezért csak havi díjat kellene fizetniük.
Akik szeretnének elsősorban az ügyintézők képzésére, az ügyfélkiszolgálás fejlesztésére koncentrálni a call center rendszerrel való bajlódás helyett.
Akik szeretnék egymástól távol – pl. különböző telephelyeken vagy távmunkában – dolgozó munkatársaikat egyetlen, jól működő call center rendszerbe összekapcsolni.
Akik nem szeretnék, ha rengeteg időt, erőforrást és beruházási költséget kellene fordítani a call center rendszer  beruházásra.
Akik nem szeretnének a beindítást követően is sokszor, sokat fejleszteni, módosításra, üzemeltetésre költeni.
Akik nem szeretnék, ha a rugalmas, tudásalapú ügyfélkiszolgálás és a költséghatékony üzemelés között kellene választaniuk.
Akik nem szeretnék, ha méreteik, igényeik változása folyton újabb erőforrást, vagy megalkuvást igényelne.

Akik nem szeretnék, ha minden módosítással a beruházás megoldásszállítójához kellene fordulniuk.

Kapcsolódó szolgáltatások

 

Kérje ajánlatunkat!

Aktuális standard díjszabásunkat itt találja

Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is. Most összeszedtünk nyolc dolgot, amit nem érdemes csinálni, ha MI-t alkalmazunk egy ügyfélszolgálaton! Valószínűleg nem mondok újdonságot azzal, hogy az Opennetworksnél mi abszolút pozitívan állunk a mesterséges intelligencia használatához. Itt a blogon is több posztban írtunk már arról, hogyan alakíthatja át az AI egyebek mellett a teleko...

Tovább

Híváslista: gyorsgombokkal még egyszerűbb!

Telekommunikációs rendszerünk híváslista szolgáltatásában elérhető a callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről. Most bemutatjuk a működését....

Tovább

Korlátok személyre szabva – átirányítási korlátozás

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák, ezzel nyomonkövethetőbbé téve a munkájukat és megakadályozva a váratlan költségek felmerülését. Mindezt ráadásul rendszerünk kezelőfelülete és a fizikai mellékek teljes szinkronizálásával értük el....

Tovább