
Vállalati telekommunikációs rendszer a felhőből!
VIPeX virtuális alközpont szolgáltatásunk felhő alapú IP telekommunikációs megoldás. Beruházás-mentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VOIP technológiával, Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható a céges folyamatokhoz. A VIPeX GDPR kompatibilis hangrögzítési és hangtárolási megoldást nyújt. Alkalmas az ügyélszolgálati,call center igények kiszolgálására is,
Előnyök
Komplex
Teljes körű telekommunikációs megoldás, felhő alapon VOIP technológiával. Alkalmas az alközponti, ügyfélszolgálati, ügyeleti, és call center igények kiszolgálására.
Költségkímélő
Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget a VIPeX havi díja tartalmazza. Több telephely, akár több ország, irodában és otthonról dolgozó kollégák egy VIPeX-be integrálhatók.
Hatékony
Támogatja a munkaszervezést, a távmunkát. Hívócsoportokkal, átirányítás ütemezéssel, IVR-al, rugalmas híváslogikákkal, más vállalati rendszerekhez kapcsolódással API-n segíti a jobb vállalati működést.
Rugalmas
Webes felületen menedzselhető: grafikus támogatással bármilyen híváslogika beállítható, a konfiguráció módosítható. A VOIP technológiának köszönhetően biztosítja a mobilitást (vezetékes-, asztali-, és mobil kliensről is használható).
Funkciók és opciók
Kiknek ajánljuk a VIPeX felhő alapú telefonközpontot?
Választható extra szolgáltatások
Kérje ajánlatunkat!
Aktuális standard díjszabásunkat itt találja
Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Hívásrögzítés gombnyomásra – így nem gond a GDPR
A hívásrögzítésre vonatkozó szabályok fontos elemei a GDPR-nak, az ügyfélszolgálatoknak pedig nem mindig egyszerű ehhez alkalmazkodni. Ezt a folyamatot könnyíti meg új megoldásunk, ami lehetővé teszi, hogy az operátorok akár hívás közben ki- és bekapcsolják a hívásrögzítést....
TovábbNem gond a GDPR: hangok és hangtárolás a VIPeX-ben
Ha hangtárolásról és hívásrögzítésről van szó, a rugalmas és GDPR-nak megfelelő híváskezelés ma már minden cég számára elengedhetetlen. VIPeX rendszerünk nem csak ehhez biztosít rengeteg lehetőséget az előfizetőknek, de a hangposta üzenetek és a felhasználói és rendszerszintű híváshangok terén is számos megoldást nyúlt. ...
TovábbÁtirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben....
Tovább