
Figyelem! Új, kedvezményes ajánlat!
Az Opennetworks Kft. egyedülálló csomagot alakított ki mindazok számára, akik a legkorszerűbb IP alközponti technológia bevezetése mellett döntenek vállalkozásukban. Az új VIPeX ECO csomag havi 3000 Ft-ért nyújtja a legmodernebb IP alközponti szolgáltatásokat. A havidíj 5 mellék díját is tartalmazza. A VIPeX ECO csomaghoz kedvezményes készülékbérleti konstrukciót is kínálunk!
Előnyök
Komplex
A VIPeX megalkuvások nélkül alkalmas bármilyen fizikai telefonközpont teljes kiváltására. Lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására.
Költségkímélő
Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget az IP telefonközpont havi díja tartalmazza. Több telephely egy VIPeX-be integrálható. Az egymás közötti és hálózaton belüli beszélgetések ingyenesek.
Hatékony
Támogatja a hatékony munkaszervezést és a távmunkát. A csengetési csoportokkal, átirányítással, IVR üzembe helyezésével, a hívásinformációk CRM rendszerbe történő átadásával nő a vállalati folyamatok hatékonysága.
Rugalmas
A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően az IP telefonközpont üzembe állításánál testre szabhatók. Rendszer támogatási megoldásaink segítik a módosítások egyszerű, díjmentes megvalósítását.
Funkciók és opciók
Kiknek ajánljuk a VIPeX IP telefonközpontot?
Műszaki tudnivalók
Az IT-s kollégák tudnivalóit összefoglaltuk ebben a Műszaki Tájékoztatóban
- 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)
- Analóg telefonkészülékről VoIP adapter használatával
- IP telefonokkal
- Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
- Okostelefonra telepített softphone klienssel
A VIPeX szolgáltatásai
On-line elérhető katalógusunkban megtalálja a VIPeX alap-, opcionális- és egyedi szolgáltatásait.

Árak
Bekapcsolási díj | |
---|---|
12 vagy 24 havi hűségidővel | 0 Ft |
Hűségidő nélkül | 45.000 Ft |
IVR beállítás | 15.000 Ft |
Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!
Havi díj | Ft/hó |
---|---|
Alapdíj | 15.000 Ft / hó |
VIPeX ECO csomagdíj 5 mellékkel | 3.000 Ft / hó |
Alapdíj – Akciós | 6.500 Ft / hó |
Mellékenkénti díj (1-19 mellék) | 800 Ft / hó |
Mellékenkénti díj (20-49 mellék) – Akciós | 650 Ft / hó |
Mellékenkénti díj (50 mellék felett) – Akciós | 500 Ft / hó |
Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!
Forgalmi díj | Ft/perc |
---|---|
Hálózaton belül | 0 Ft / perc |
Belföldi vezetékes | 4,9 Ft / perc |
Belföldi mobil | 24,9 Ft / perc |
Belföldi mobil akciós 2019. november 20-tól visszavonásig (minimum 12 hónap hűségidő vállalással) | 14,9 Ft / perc |
Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!
Választható extra szolgáltatások
Kérje ajánlatunkat!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Hívásrögzítés gombnyomásra – így nem gond a GDPR
A hívásrögzítésre vonatkozó szabályok fontos elemei a GDPR-nak, az ügyfélszolgálatoknak pedig nem mindig egyszerű ehhez alkalmazkodni. Ezt a folyamatot könnyíti meg új megoldásunk, ami lehetővé teszi, hogy az operátorok akár hívás közben ki- és bekapcsolják a hívásrögzítést....
TovábbNem gond a GDPR: hangok és hangtárolás a VIPeX-ben
Ha hangtárolásról és hívásrögzítésről van szó, a rugalmas és GDPR-nak megfelelő híváskezelés ma már minden cég számára elengedhetetlen. VIPeX rendszerünk nem csak ehhez biztosít rengeteg lehetőséget az előfizetőknek, de a hangposta üzenetek és a felhasználói és rendszerszintű híváshangok terén is számos megoldást nyúlt. ...
TovábbÁtirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben....
Tovább