Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

vállalati telekommunikáció állásajánlat
OPENNET Blog logó

A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Bejegyzések

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést. Ez egy jó alkalom arra, hogy elmondjuk az alapokat és beszéljünk saját megoldásunkról....

Tovább

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  ...

Tovább

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!...

Tovább

Call center az ünnepekre: így segítünk

Az ünnepi időszak komoly terhet ró az ügyfélszolgálatokra, de legyen szó (akár AI alapú) hangbejátszásokról vagy a legmodernebb átirányítási megoldásokról, szolgáltatásainkkal idén is segíthetünk. Mutatjuk, hogyan. ...

Tovább

Ünnepi ügyfélszolgálat: 5 tipp, hogy ne legyen rohanás

Az ünnepek mindig extra terhet rónak bármilyen ügyfélszolgálatra, de néhány alapvető irányelv betartása sokat segíthet abban, hogy ezt az ügyfelek és a kollégák is a lehető legkevésbé érezzék meg....

Tovább

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot....

Tovább