A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.
Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!
Bejegyzések
Dashboard – Hívásstatisztikák átláthatóan, egyszerűen
Egy jól működő ügyfélszolgálati rendszer alapköve a jól érthető hívás-statisztika. A VIPeX Dashboard egy testre szabható grafikus statisztikai felület. Lehetővé teszi, hogy a kollégáid jogosultsági szintjüktől függően, különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a bejövő illetve kimenő hívások költségeire, darabszámára, eloszlására és időtartamára vonatkozó adatokat....
TovábbJavítsd az ügyfél-kommunikációt várakozó sorral
VIPeX rendszerünk várakozó sor funkciójának segítségével hatékonyabbá teheted a bejövő hívásaid fogadását. Ezáltal ügyfeleid is kevesebbet várakoznak majd, és okos beállításokkal a telefonközpont terhelését is csökkentheted. ...
TovábbOldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért
Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX szolgáltatásunk új, kimenő IVR funkciója is, ami bár AI alapú, mint az ügyfélszolgálati chatbotok, ezeknél azonban jóval intelligensebb, így nem is okoz hasonló bosszúságokat. Ennek működését mutatjuk be posztunkban, gyakorlati példákkal....
TovábbHívószámok, beszédcsatornák, külső SIP kapcsolatok
Mai blogposztunkban a VIPeX rendszerünk hívásforgalom kezelésének alapjairól: a mellékek, beszédcsatornák és telefonszámok összefüggéseiről szeretnék írni Nektek. Ez azért nagyon fontos terület, mert az optimális választás itt nem csak a jó, és a vállalati céljaidnak leginkább megfelelő működést biztosítja, hanem jelentősen csökkentheti a telekommunikációs költségeidet is....
TovábbA felhők felett sem mindig kék az ég
A világjárvány miatt reálisan pesszimista gazdasági várakozások idején egy szektor volt, aminek töretlenül felfelé ívelő pályát jósoltak a gazdasági guruk: az informatika és telekommunikáció, ezen belül is a távmunka támogató-, és a felhő alapú szolgáltatások. Az NMHH néhány hete megjelent éves B2B piactanulmánya alapján viszont látható, hogy hazánkban a felhők felett sem mindig kék az ég....
TovábbMindent tudó ügyfélközpont
Hónapról-hónapra bővítjük a VIPeX call center moduljának szolgáltatásait. Most több olyan új funkciót is bemutatunk, amik nem csak hasznos újdonságok, hanem kimagasló ügyfélszolgálati kommunikációs rendszerré is teszik rendszerünket....
Tovább