Megoldások

telekommunikációs megoldások

Az Opennetworks-nél nem hiszünk abban, hogy jók a sablonos telekommunikációs megoldások. Partnereink az optimális, méretükre és igényeikre szabott szolgáltatást kapják. Integrációs megoldásaink a legújabb informatikai trendeken, szektorális megoldásaink pedig az iparági igényeken alapulnak. Egyedi igényeket projektek és kiemelt ügyféltámogatás keretében szolgálunk ki.

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

CRM - virtuális alközpont

Egyedi megoldások

Azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedő telekommunikációs megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt. Tudjuk, hogy a dobozos szolgáltatás nem lehet mindenki számára 100 %-os megoldás. Ezért vállaljuk a megoldások ügyféligényeknek megfelelő testreszabását, sőt akár egyedi fejlesztések megvalósítását is. Ilyenkor a teljes projekt megvalósítását vállaljuk a tervezéstől a bevezetésig.

Ha egyedi telekommunikációs igényei vannak, lépjen velünk kapcsolatba. Konzultáció során keresünk megoldást!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

IP alközpont egyedi megoldásokkal

Szektorális megoldások

Az egyedi ügyféligények kiszolgálása során tapasztalatokat gyűjtünk, majd ennek alapján dolgozzuk ki az egyes szektorok speciális igényeit kiszolgáló megoldásainkat. Testre szabott csomagokat kínálunk többek között a vendéglátó-, és szállodaszektornak, az idegenforgalmi szektornak, az egészségügynek, a kereskedelmi cégeknek. Vannak működő ipari projektjeink. Kiemelten kezeljük a bank- és biztosítási szektort, de vannak közszolgáltatási referenciáink is. Külön figyelmet fordítunk a KKV szektorra.

Töltse le szektor-sepcifikus megoldásaink ismertetőit erről az oldalról és kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

7/24 rendelkezésre állás

Kiemelt ügyféltámogatás

Rendszertámogatás és hosztolt üzemeltetés kényelmét és biztonságát minden ügyfelünk egyformán élvezheti. Nem hisszük, hogy az üzleti siker csak partnereink felelőssége. Számos referenciánk – a legkisebb egyéni vállalkozásoktól a legnagyobb multinacionális bankokig – igazolja, hogy cége működését valóban működő rendszertámogatással segítjük. Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden. Ugyanakkor nagyobb partnereink kiemelt igényeit egyedi üzemeltetési megoldásokkal, 7/24  support megoldásokkal is támogatjuk. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Call center az ünnepekre: így segítünk

Az ünnepi időszak komoly terhet ró az ügyfélszolgálatokra, de legyen szó (akár AI alapú) hangbejátszásokról vagy a legmodernebb átirányítási megoldásokról, szolgáltatásainkkal idén is segíthetünk. Mutatjuk, hogyan. ...

Tovább

Ünnepi ügyfélszolgálat: 5 tipp, hogy ne legyen rohanás

Az ünnepek mindig extra terhet rónak bármilyen ügyfélszolgálatra, de néhány alapvető irányelv betartása sokat segíthet abban, hogy ezt az ügyfelek és a kollégák is a lehető legkevésbé érezzék meg....

Tovább

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot....

Tovább