VIPeX szolgáltatásunk olyan alapfunkciók esetében is számos megoldást kínál, mint az alközpontok legalapvetőbb építőkockái: a mellékek. Eheti blogposztunkban a melléktípusokat és a mellékekhez kapcsolódó opciókat mutatom be nektek.
Mellékek minden célra
A szolgáltatás legalapvetőbb elemei a havidíjért cserébe biztosított licencek. Ezek egyik fajtája a felhasználótól független alap mellékek (eszközhöz kötődő licencek), amik rugalmas alkalmazást tesznek lehetővé. Alapmellék kapcsolható bármilyen hard- vagy softphone eszközhöz, például hozzárendelhető egy call center valamennyi készülékéhez, vagy egy tárgyalóban használt telefonhoz.
A mellékek egy másik fontos alap fajtája a felhasználói mellékek (felhasználóhoz kötődő licencek), amikhez kapcsolódóan a munkatársak beállításait testre lehet szabni. A kollégák így ezen keresztül elérhetik saját kontaktjaikat, megnézhetik híváselőzményeiket vagy épp saját hangposta beállítást kaphatnak.A rendszer adminisztrátorok pedig az adott mellékhez beállíthatják a felhasználókhoz kapcsolódó egyedi rendszer-paramétereket (pl. melyik hívócsoporthoz kapcsolódjon, milyen készülékek kapcsolódnak hozzá stb.)
Szintén az alapszolgáltatásaink közé tartoznak az úgynevezett technikai mellékek, melyek egy-egy speciális funkció ellátását szolgálják. Az előfizetői csomagtól függően ezek közé tartozhatnak híváscsoport-, híváslogikai, hangposta és belehallgatási mellékek.
A híváscsoport-mellékek segítségével helyszín, felhasználói képességek, beszélt nyelvek, munkakör vagy bármilyen más szempont alapján csoportosíthatod a felhasználókat cégen belül, majd meghatározott híváslogika mentén vezetheted végig a bejövő hívásokat ezekig a hívócsoportokig, illetve a csoporton belül is beállíthatod a csengetési logikát.
Például az értékesítői csapat kerül egy híváscsoportba, ahol külföldi bejövő hívás esetén a beállított logika először az angolul beszélő Tomihoz kapcsol a 1041-es melléken. Ha viszont a hívás magyar számról érkezik, mindegy, ki veszi át az ügyfelet, így a hívás csöröghet az 1042-es hívócsoport melléken, tetszőlegesen beállított sorrendben, vagy akár egyszerre az összes értékesítő kolléga mellékén.
A híváslogikai mellékek szerepe, hogy tárcsázásukkal automatikusan elindítsanak egy híváslogikai folyamatot (pl. egy IVR-ágat.)
A hangposta mellékek, ha egy híváslogika részét képezik, a híváslogikai folyamat egy beállított pontján automatikusan hangpostára kapcsolják az ügyfeleket. Ez történhet abban az esetben, ha az összes csoporthoz tartozó mellék foglalt, de a folyamat bármely más pontján is, például ha az előbb használt példát követve csak Tomi foglalt, de ő lenne az egyetlen, aki szót ért a külföldi ügyféllel.
A belehallgatási mellék szerepe a munkatársak hatékony felügyeletében fontos. Ennek segítségével egy erre jogosult kolléga (pl. supervisor) belehallgathat egy kolléga aktív beszélgetésébe úgy, hogy nem részese a hívásnak. Így könnyen ellenőrizhetővé válik például egy kezdő munkatárs tevékenysége.
Szintén az alapszolgáltatás részét képezi, hogy egy felhasználóhoz több mellék is tartozhat, hatékonyan elkülönítve egy munkatárs különböző feladatköreit. Ha tehát Bea egyszerre dolgozik az értékesítői csapatban, miközben részben titkárnői feladatokat is ellát a főnök mellett, mindig egyértelmű lehet, hogy az adott szerepkörhöz melyik melléken- illetve az ehhez rendelt külső hívószámon – érhető el. Így viszont szükségessé válik egy alapértelmezett mellék beállítása, mely az adott felhasználó elsődleges melléke lesz.
Csomagfüggő szolgáltatások
Az előfizetési csomag függvényében további hasznos funkciók érhetők el a mellékekkel kapcsolatban, melyek még gyorsabbá és könnyebbé tehetik, hogy a rendszered pont úgy működjön, ahogy arra cégednek szüksége van. Ilyenek többek közt a rövid hívószám mellékek, melyek bármilyen (hosszú) telefonszámhoz csatolva felgyorsítják az adott szám elérését.
Egy másik ilyen szolgáltatás a helyszínkezelés, mely lehetővé teszi, hogy különböző alap mellékekhez és készülékekhez helyszínt rendelve akár egységesen konfigurálhatóak legyenek az adott eszközök beállításai. Ezek a helyszínek lehetnek fizikaiak, ha mondjuk céged miskolci telephelyén működtetett készülékek beállításait kezelnéd egységesen, de funkció szerintiek is, ha call centered beállításait szeretnéd egyszerre megváltoztatni.
Opcionális szolgáltatások
A rendszerünk egyéb, előfizetői csomaghoz nem kötődő, de igényeknek megfelelően hozzárendelhető megoldásokat is biztosít. Ilyen funkció a mellék bejelentkezés lehetőség, mellyel felhasználóként bármely alapmelléken elérheted személyes mellékedet, így lényegében hordozva azt bármely eszközön elérhetők lesznek számodra a személyes beállításaid.
Költséghatékonysági célokat segít elő a páros mellék funkció, mellyel minden rendelt alapmellékhez egy felhasználói mellék is kapcsolódik. Ez a megoldás különösen jól működik call center rendszerek esetében, hiszen nagyobb volumenben is biztosítja a mellék bejelentkezés szolgáltatás előnyeit.
Felkeltettük érdeklődésedet a VIPeX szolgáltatás iránt? Ne habozz, kérj további információt az értékesítő csapatnál a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy hívd a +3619996000-t, ahol a 2-es gombon érheted el a sales csapatot.
Zsolt
AUG
2021