Ha ügyfélközpontban vagy call centerben dolgozol, nyilván neked is egyértelmű, milyen macerákkal járhat egy ünnepi időszak. A mai posztban egy “vészlistával” segítünk, hogy legalább az alapvető teendőket áttekintsd.
- Ha még nincs, állítsd be az ünnepi nyitva tartást a call center rendszerben is. Ehhez szükség lehet új IVR ág kialakítására, vagy akár teljesen új híváslogika élesítésére.
- Várakozó zene – épp ideje ünnepire cserélned, ha még nem tetted meg. A vásárlók többsége hiába mondja, hogy elege van a bevásárlóközpontok ünnepi slágereiből, igenis nagyon örül egy ilyen kis figyelmességnek!
- Vedd számba: ki dolgozik és ki van szabadságon a kollégáid közül. Szükség lehet időszakos vagy az egész karácsonyi időszakra vonatkozó átirányításokra.
- Ügyeletet kell ellátnod ügyeletesekkel? Ebben segít az ütemezett átirányítás.
- Terhelt időszakban különösen fontos hogy az elmulasztott hívásokat lekövesd. Ezekről e-mailes értesítést kaphatnak kollégáid, ha ezt beállítod a rendszerben.
- Fontos lehet, hogy az ügyfélnek adj lehetőséget arra, hogy visszahívást kérjen. Ez az IVR-ban szintén beállítható.
- Gondolj a kollégákra. Rendszeresen elemezd vagy elemeztesd a terheltségi adatokat, hogy át tud szervezni a munkát, ha tarthatatlanná válik a helyzet.
+1 légy ilyenkor megértő és türelmes, sok kollégád már éppúgy az év végét várja, mint te: egy apró szelet csoki, egy különleges doboz kávé a pihenőszobában sokat jelenthet!
Kitartást a nehéz napokhoz, mindjárt jön a megérdemelt pihenő!
Anita
15
DEC
2022
DEC
2022
0