Szolgáltatás Portálunk Híváslista funkciója az utóbbi időszakban számos lehetőséggel bővült, így az ügyfélszolgálatos kollégák minden korábbinál hatékonyabban kereshetnek és szűrhetnek hívásaik között. Most röviden bemutatjuk, miért hasznos a rendszer.
A hatékony ügfélszolgálati működéséhez elengedhetetlen, hogy a kollégák magas szinten végezzék munkájukat. Ebben pedig egy jól megtervezett, az ügyfelek hívásait egyszerűen és a lehető leggyorsabban hozzájuk eljuttató hívásirányítási rendszer óriási segítséget jelent. Önmagában viszont kevés.
A call center-csapat munkája hosszútávon csak akkor lehet fenntartható, ha minden információt megkapnak, amire szükségük van. Ez nem valósulhat meg anélkül, hogy a rendszer jól kereshetően és szűrhetően tartalmazza a korábbi hívások adatait. Szolgáltatás Portálunk Híváslista funkciója épp ezt teszi.
Erről a megoldásunkról már korábbi posztjainkban is meséltünk nektek, az utóbbi időben viszont mind a kereshetőség, mind a szűrhetőség terén jelentősen bővültek az opciók, így érdemesnek tartottuk újra elővenni a témát. A következő hetekben több posztot is olvashattok majd, én most megpróbálom felvázolni, mik a Híváslista alapvető előnyei.
A Híváslista segítségével a rendszer bármelyik felhasználója meg tudja nézni saját hívástörténetét. Visszakeresheti, milyen számokról, milyen hívásokat fogadott és indított, ha pedig sikeresek voltak ezek a hívások, mennyi ideig tartottak. Önmagában ez is hasznos lehet, de ezek csak az alapok.
Amennyiben a telefonhívás rögzítésére került, úgy a felhasználók a rendszerben visszahallgathatják vagy akár le is tölthetik a hangfájlokat, előkeresve bármilyen információt, ami a későbbiekben – mondjuk egy visszahíváshoz – fontos lehet.
Szintén nagyon hasznos információ lehet az, hogy egy adott bejövő hívás miként jutott el hozzájuk. Amennyiben az adott hívás nem közvetlenül a mellékükre érkezett, a Híváslistában most már néhány kattintással megkereshető, milyen híváslogikán vagy hívócsoporton keresztül kapták meg az ügyfelet.
Persze ez önmagában nem sokat érne, ha a hívások között nem tudnának hatékonyan keresni. A szűrő funkció egy három hónapos időszakra bármilyen hívást le tud keresni, akár a hívás jellege (bejövő / kimenő / nem fogadott) akár a hossza, akár konkrét azonosító vagy hívószám alapján. A szűrt listát, vagy akár a teljes három hónapos adatsort pedig a felhasználók több formátumban is letölthetik.
Mint minden funkció esetében, a jogosult felhasználók – adminisztrátorok – ezúttal is a teljes rendszert áttekinthetik. Ők minden szám és mellék adataihoz hozzáférnek, így átfogóbb képet kaphatnak a rendszer működéséről, a kollégák munkavégzésének hatékonyságáról vagy épp a leterheltségükről. A Híváslistában az átlagfelhasználókhoz hasonló, csak bővített opciók alapján kereshetnek és szűrhetik ki a számukra fontos információkat.
A következő hetekben sok szó lesz még arról, mik ezek a konkrét keresési és szűrési opciók, illetve beszélünk majd arról is, milyen biztonsági megoldásokkal rendelkezik a rendszer. Remélem, hogy ezzel a rövid bevezetővel sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket a Híváslista funkció iránt, ha kérdésetek van, nyugodtan keressétek kollégáimat a +36-1-999-6000 telefonszámon!
Gyula
OKT
2023